Snowdude's Audi A3 Limo...new pictures

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Na 2 jaar met plezier in de GTI te hebben gereden begon het weer te kriebelen.
Omdat ik toch nog steeds een zwak heb voor Audi ben ik ingegaan op de uitnodiging van de intro van de nieuwe A3 Limousine bij PON.
Op internet had ik natuurlijk het een en ander al gelezen en gezien..Nu kon ik hem in het echt aanschouwen.
Doek ging van de demo en daar stond hij dan...BAM! de A3 limousine in het gletsjer wit.
Ik was er gelijk uit...dat is hem en waar kan ik bestellen was de vraag.

Vandaag alles geregeld en nu dus wachten tot oktober.


A3 Limousine Pro line S 2.0 TDI
Gletsjer wit (pffff...en dat na 7 zwarte auto's even wat anders)
Pro line S - in en exterieur

extra opties:
Wielbouten
zonder type aanduiding
Panoramadak
Comfortsleutel
Optiekzwart pakket
Elek.inklapbare buitensiegels
Parkeerhulp achter
MMI navi plus
Dimmende binnenspiegel met licht en regensensor
Alu optiek interieur
sturing Navigatie
Glas getint vanaf de B-stijl

Plannen voor later:
19 inch
schroefset KW V1 is binnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, dat is nog eens een upgrade Big Grin Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Succes met wachten ;)

Twee tips voor het lijstje "Plannen voor later":
- hoogglans zwarte spiegelkappen
- stukje wit dak tussen panoramadak en achterruit hoogglans zwart wrappen
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zo, dat is nog eens een upgrade Big Grin Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Succes met wachten ;)

Twee tips voor het lijstje "Plannen voor later":
- hoogglans zwarte spiegelkappen
- stukje wit dak tussen panoramadak en achterruit hoogglans zwart wrappen

Zat ik al aan te denken , spiegels ga ik wel hoogglans zwart spuiten om in lijn te blijven met het optiekzwart pakket.
dak weet ik nog niet....het moet niet al te sjonnie gaan worden. ook omdat de ramen donker zijn.

Maar bedankt voor het meedenken hoor.
 
Ik ben ook in Leusden naar de preview geweest. Heel erg mooie auto. Veel succes met het wachten.
Alleen viel mij op dat het panoramadak de hoofdruimte achterin (door de dikte van de dakhemel) erg beperkte. Daarom zou ik het pano-dak niet kiezen.

Klopt mijn aanname dat dit een lease auto wordt?
 
Ik ben ook in Leusden naar de preview geweest. Heel erg mooie auto. Veel succes met het wachten.
Alleen viel mij op dat het panoramadak de hoofdruimte achterin (door de dikte van de dakhemel) erg beperkte. Daarom zou ik het pano-dak niet kiezen.

Klopt mijn aanname dat dit een lease auto wordt?

Voor die paar x dat er iemand achter zit....heb er zelf geen last van.

Hij komt op mijn zaak te staan.
 
Ga je hem ophalen bij Audi in Duitsland of laat je hem gewoon bij de dealer leveren?
Mij lijkt het namelijk een super belevenis om hem bij Audi af te halen.

Trouwens de RS6 die bij PON stond is een mega bak, nietwaar?
 
dak weet ik nog niet....het moet niet al te sjonnie gaan worden. ook omdat de ramen donker zijn.
Persoonlijk vind ik het "sjonnie"-gehalte dan erg meevallen. Ik vind het zelf altijd jammer dat je dan zo'n strook afwijkende lak ziet.
Mercedes-Benz doet het - in mijn ogen - in dat soort gevallen wel goed: die maken dan af-fabriek het hele dak zwart. Vind ik prachtig staan!
Maar ... smaken verschillen gelukkig Big Grin

Maar bedankt voor het meedenken hoor.
Graag gedaan ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ga je hem ophalen bij Audi in Duitsland of laat je hem gewoon bij de dealer leveren?
Mij lijkt het namelijk een super belevenis om hem bij Audi af te halen.

Trouwens de RS6 die bij PON stond is een mega bak, nietwaar?

Nee bij de dealer. Had de A3 cabrio destijds in Duitsland afgehaald. Is zeker een erg leuke ervaring hoor...maar er schijnen wat problemen te zijn met de reisorganisatie begreep ik dus wordt het momenteel niet aangeboden. Maar goed, kan altijd nog hoor.

OMG..die RS6 is zeker erg dik....en duur. 195K is hij van jou.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!