Showroom Snowdude´s Audi TTS Roadster

Heb ik ook al Heeft Roy van Vagdiagnose voor me gedaan.
Misschien kan je me wat tips geven voor de Golf voor de bi-xenon koplampen.
ooooooooooh was dat die van jou waar hij mee bezig was! Roy ken ik heel goed ;)

Je boordnet moet geschikt zijn voor de bi-xenon koplampen. Indien geschikt dan een kwestie van aansluiten, coderen en klaar.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
ooooooooooh was dat die van jou waar hij mee bezig was! Roy ken ik heel goed ;)

Je boordnet moet geschikt zijn voor de bi-xenon koplampen. Indien geschikt dan een kwestie van aansluiten, coderen en klaar.
Hahaha, ja klopt. Volgens mij had hij je aan de foon ivm de Apple CarPlay wat niet wilde werken. Hij was toen bezig met mijn auto en de auto’s van Ron.

Roy gaat nog de inklapbare verwarmde spiegels met side assist monteren. Dan zit bijna alles er wel op wat ik wil hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Hahaha, ja klopt. Volgens mij had hij je aan de foon ivm de Apple CarPlay wat niet wilde werken. Hij was toen bezig met mijn auto en de auto’s van Ron.

Roy gaat nog de inklapbare verwarmde spiegels met side assist monteren. Dan zit bijna alles er wel op wat ik wil hebben.
Jap dat was ik. Maar dat is goed opgelost :)

Nice, ik zal dan kijken of ik rear cross traffic ook erbij kan coderen voor je. Doe ik wel met Roy samen.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Jap dat was ik. Maar dat is goed opgelost :)

Nice, ik zal dan kijken of ik rear cross traffic ook erbij kan coderen voor je. Doe ik wel met Roy samen.
Is goed hoor. Zie ik die bolide van jou ook eens een keer in het echt. Moet alleen nog een keer een afspraak inplannen en ik heb nog een onderdeel nodig.
Kan alleen niet op de naam komen (hahaha) Bij je portier zitten de knopjes voor je ramen en spiegels. Dat waar ze inzitten daar moet ik een andere voor hebben omdat er meer knoppen zitten op de schakelaar van de spiegels. Hoe noem je dat...:(Audi-TT_Coupe-2015-1600-3c.jpg
 
Laatst bewerkt:
TTS sunny drive.JPG

Afgelopen zondag de TT weer eens van stal gehaald voor een eerste zomerse rit. Lek en Linge route voor degene die dat leuk vinden.
Verder is het een beetje rustig wat aanpassingen betreft. Net als bij zovelen rij ik niet veel en staan beide auto's meer stil dan dat ze rijden. Het is even niet anders op dit moment.

@Antera ...hahaha, kan jij ook de winnende combinatie voorspellen van de eurojackpot! ;)

De laatste aanpassing is nooit echt de laatste natuurlijk tenzij je weer een andere auto koopt en opnieuw begint.
Omdat ik het toch niet kon laten krijgt de TTS een stage2 kuur van JD Engineering eind maart. Wat inhoudt dat er een ander downpipe met sportcat onderkomt, dsg stage 2 tuning, turbo inlet pipe vervangen (zie foto) en een pipercross filter (deze heb ik al gewisseld met de standaard) en dan de stage 2 tuning. Resultaat zal een kleine 400 pk en rond de 500nm koppel worden. Ik zal jullie op de hoogte houden van de aanpassingen en hoe het allemaal is gegaan.

1614338413891.png
 
Afgelopen vrijdag was het zover. Omdat het met 310 pk tegenwoordig toch maar behelpen is heb ik een bezoekje gebracht aan JD in Lochem. Nee, tuurlijk is 310 pk al voldoende maar je wilt op een of andere manier toch meer. En van meer pk’s is noemend slechter geworden toch? :)

Maar goed, vrijdag om half 8 in de auto gestapt voor een kleine 170 km richting Lochem.
46E3E9B4-28CA-4A86-AB6B-4B27AEC232EB.jpeg *Hoes van de auto af halen.
Rond half 10 kwam ik aan in Lochem.
Nadat ik de sleutels had afgegeven werd de TT aan de laptop gehangen en ging men een tijdje rijden.
Auto was in orde, had niet anders verwacht want een paar weken ervoor had ik de auto een beurt laten geven.

Auto werd binnen gebracht en de aanpassingen konden beginnen. De Milltek Downpipe met sportcat lag al klaar.
E87DF3E4-236B-4F19-8D91-4A0AED3D5FEE.jpeg
Ik had de oude standaard filter al vervangen door eentje van Pipercross. Verder hebben we het rooster weg gehaald (zie rechtsonder op de foto). De turbo inlet pipe geplaatst en kon de downpipe geplaatst worden.

30A8F796-42D0-4392-88FF-051FE4D214A6.jpeg Tijd voor de tuning.
Eerste run, 394 pk en 503 nm. Niet slecht toch zou je zeggen. Tweede run gingen we al richting de 397 pk en rond de 520 nm. En zoals Max in z’n rode stier zou zeggen het kan nog beter :)
En ja hoor, 401 pk en 533 nm ..pffff. Tevreden natuurlijk.
Bizar om met een stage 2 er bijna 100 pk bij te krijgen. Jullie snappen dat de reis naar huis een was met een big smile. Op tussensprintjes is hij veel sneller dan eerst. En voordat je het weet zit je op snelheden die je rijbewijs in gevaar brengen. Nu zit je daar toch al snel op in NL tegenwoordig, snelle auto of niet.
Voordat ik weg ging hebben we nog even een paar foto’s gemaakt met wat ander Audi speelgoed.

05A7EFA6-7250-4558-9E62-9F04E837258B.jpeg
#RS6 , volgens mij is dat Navarra blauw
#A3 , sepang blauw
#TTS, San Marino blue pearl (Audi exclusive)
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!