Slot afgebroken?

Ik heb vanmiddag mijn slot van de bijrijderskant eruit gehaald omdat deze niet meer openging van buitenaf. Als ik de sleutel erin stak kon ik wel draaien, maar er gebeurde niks. Nu ik het slot eruit heb gehaald denk ik dat er een stuk is afgebroken?? Het gene wat ik met rood heb omcircelt zit er dus niet aan
slot2.jpg
 
Volkswagen  Polo 44kKW  1.4 
Vandaag een reparatiekitje gehaald bij de VW dealer (20 euro)
Alle nieuwe onderdelen vervangen (6 stuks) het veertje was het moeilijkst. Ik wil het slot weer in de deur zetten, breekt dat bovenste stuk af waarmee de deur wordt vergrendelt/ontgrendelt! Geen kracht gezet of iets geforceerd! Ik ga kijken of ik een vervanging kan krijgen (kosteloos) echt bizar!
 
Volkswagen  Polo 44kKW  1.4 
Gelukkig een vervangend lepeltje gekregen, inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen dat ik de weer de deur van buitenaf met de sleutel kan openen en dichtdoen, maar...
nu lukt het niet meer om van binnenuit met de klink de deur te openen! Als ik de klink overhaal van binnenuit dan beweegt binnenin niet het stuk dat ervoor zorgt dat de deur open gaat. Het is dus nu de omgekeerde situatie. *Zucht* Is dit iets wat ikzelf kan doen? Er lijkt dus iets binnenin niet meer te werken.
 
Volkswagen  Polo 44kKW  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!