Side skirts R-LINE

Geachte polo forum lezers.

Ik heb zins een maand een polo Highline bouwjaar 2018. Ik heb de achter diffuser in de bumper al vervangen in een R-line maar nu wil ik graag side skirts van de R-line aanbrengen ik heb gehoord dat deze van uit de fabriek gemonteerd worden en met 6 bouten vast gezet worden aan de carrosserie.

Nu is mijn vraag weet iemand of de gaten voor de bouten al in de carrosserie verwerkt zijn of moet ik zelf gaten boren in de balk ( lijkt mij niet handig ivm roest of schade) of heeft iemand tips of tricks.

Hoor graag jullie reactie,s

Foto,s volgen later.
 
Polo  Highline  10 Tsi 95 pk 
Ik had ze ook later gemonteerd, boren is een optie omdat er geen soort kliklijst op je dorpel gemonteerd moet worden dmv popnagels. Maar!!!! Dat is niet noodzakelijk. Je moet 2 plastic houders monteren onder de auto waar de dorpel aan vastgeschroefd moet worden en verder schroef je hem in je wielkastrand vast. Je kan die kliklijst vervangen voor dubbelzijdig tape. Zo heb ik het ook gedaan en dat blijf goed zitten!
 
Ik had ze ook later gemonteerd, boren is een optie omdat er geen soort kliklijst op je dorpel gemonteerd moet worden dmv popnagels. Maar!!!! Dat is niet noodzakelijk. Je moet 2 plastic houders monteren onder de auto waar de dorpel aan vastgeschroefd moet worden en verder schroef je hem in je wielkastrand vast. Je kan die kliklijst vervangen voor dubbelzijdig tape. Zo heb ik het ook gedaan en dat blijf goed zitten!
Dat is ook van toepassing op de AW? [emoji848]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik heb ook dat programma met tekeningen, onderdelen en nummers. Wat je koopt zijn de sideskirts en een paar bouten/schroeven. Zo te zien schuif je een paar lippen in openingen die nu nog afgedicht zijn met rubberdoppen. Daarna aan de uit einde vast schroeven.
Nu nog iemand zoeken die ze al eens heeft gemonteerd.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik heb ook dat programma met tekeningen, onderdelen en nummers. Wat je koopt zijn de sideskirts en een paar bouten/schroeven. Zo te zien schuif je een paar lippen in openingen die nu nog afgedicht zijn met rubberdoppen. Daarna aan de uit einde vast schroeven.
Nu nog iemand zoeken die ze al eens heeft gemonteerd.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Is dit je nog gelukt? Heb sinds deze week een r line voorbumper laten monteren en ik heb de r line diffuser, alleen de skirts missen nog.. hopelijk heb je een succesverhaal die je wil delen? :)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Is dit je nog gelukt? Heb sinds deze week een r line voorbumper laten monteren en ik heb de r line diffuser, alleen de skirts missen nog.. hopelijk heb je een succesverhaal die je wil delen? :)
De poster is voor het laatst gezien in januari, denk dat je even geen reactie krijgt.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
De poster is voor het laatst gezien in januari, denk dat je even geen reactie krijgt.
9u
Is dit je nog gelukt? Heb sinds deze week een r line voorbumper laten monteren en ik heb de r line diffuser, alleen de skirts missen nog.. hopelijk heb je een succesverhaal die je wil delen? :)
Je moet inderdaad speciale schroeven kopen en de sideskirts ik heb ze er ook op laten zettenop deze manier want dubbelzijdig tape en kit was geen succes dus nu op de originele manier de sideskirts gemonteerd
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Dank allemaal en vooral Carlito in the prive berichten. Heb ze er vandaag opgeschroefd! Loopt mooi door in de voorbumper en achter diffuser nu. Tipje, niet beginnen aan lijmen en tapen, gewoon schroeven, super makkelijk! (A.s. Zaterdag ga ik vd zekerheid toch even de schroeven overlakken tegen roest)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Dank allemaal en vooral Carlito in the prive berichten. Heb ze er vandaag opgeschroefd! Loopt mooi door in de voorbumper en achter diffuser nu. Tipje, niet beginnen aan lijmen en tapen, gewoon schroeven, super makkelijk! (A.s. Zaterdag ga ik vd zekerheid toch even de schroeven overlakken tegen roest)
Je kan ook de schroeven invetten met vaseline werkt ook vocht afstotend maar als het goed zitten de dorpel lijsten al zo strak tegen de dorpel dat er bijna geen vocht kan bijkomen en de schroeven zitten in de bodyschoot gedraait
Volgens de autospuiterij gebeurt er zo niets mee kan geen kwaad gaf hij aan
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Je kan ook de schroeven invetten met vaseline werkt ook vocht afstotend maar als het goed zitten de dorpel lijsten al zo strak tegen de dorpel dat er bijna geen vocht kan bijkomen en de schroeven zitten in de bodyschoot gedraait
Volgens de autospuiterij gebeurt er zo niets mee kan geen kwaad gaf hij aan
Nice, dank voor de tip!!
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!