Shark antenne

ik heb al eens rondgekeken op het net, maar ik vind niet direct een shark antenne met gps ter vervanging van de origineel polo aw antenne die Plug & Play is .
iemand hier meer ervaring in?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik heb hier verschillende reacties gelezen, de ene heeft nergens last van maar het meerendeel meldt mindere ontvangst. Voornamelijk van DAB.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 


ziet er best wel nog goed uit die sharkvin. wel een iets groter formaat maar kan ook niet anders als de standaard voet overkapt moet worden. ben er ook over want nadenken.
momenteel heb ik nog mijn origineel antenne maar dan wel ingekort naar 10cm omdat deze telkens naar voor moest overplooien bij openen koffer door mijn dakspoiler en ik geen lakschade wou ;) . werkt ook goed:)
 

Bijlagen

  • tempImageaQNLGz.png
    tempImageaQNLGz.png
    10.5 MB · Weergaven: 11
  • tempImageyUM5Qm.png
    tempImageyUM5Qm.png
    10.2 MB · Weergaven: 13
  • tempImage1MMWqC.png
    tempImage1MMWqC.png
    10.6 MB · Weergaven: 13
  • tempImageaya110.png
    tempImageaya110.png
    10.4 MB · Weergaven: 15
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!