Voorstellen SFvdB

Beste Forum leden. Zojuist heb ik mezelf aangemeld als lid van dit Forum. De reden dat ik lid ben is 1) ik vind een Polo echt een te gekke auto 2) ik weet er helemaal niets van verder :) . Hier mijn eerste vraag dan maar. Ik zou graag bluetooth willen in mijn auto maar dat zit er helaas niet op. Hoe kan ik dat regelen? Nieuwe radio module kopen of zijn er andere mogelijkheden? Mijn auto is van oktober 2017 welk type het is ?? ik zou het niet weten. Dat is dan ook mijn tweede vraag :) . Ik heb ook een foto van mijn radio geupload.
 

Bijlagen

  • PHOTO-2020-11-18-18-51-26.jpg
    PHOTO-2020-11-18-18-51-26.jpg
    169.2 KB · Weergaven: 36
vw polo  polo AW  1.0 mpi 
Welkom, foto's van je mooie Polo worden gewaardeerd! :)
Een nieuwe (luxere) radio is wel een goede investering denk ik, vooral in zo'n jonge auto nog.
Maar als je niet te veel geld uit wil geven, kan je altijd een Bluetooth module aanschaffen.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Hi Allison, bedankt voor je reactie. Dus ik kan gewoon een compatible radio (zoals jij zegt een nieuwere luxere radio) aanschaffen en ben ik dan voorzien van bleutooth of meer? Heb je een idee welke radio past ? nu zit er de 5G6035869 VW in volgens de papieren.
 
vw polo  polo AW  1.0 mpi 
Hi Allison, bedankt voor je reactie. Dus ik kan gewoon een compatible radio (zoals jij zegt een nieuwere luxere radio) aanschaffen en ben ik dan voorzien van bleutooth of meer? Heb je een idee welke radio past ? nu zit er de 5G6035869 VW in volgens de papieren.
Als ik dat typenummer google dan geeft hij aan dat er wel bleutooth op zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!