Set all-weather matten + kofferbak inleg voor de Polo AW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat we onze Polo komende winter gaan inleveren, zoek ik een nieuwe liefhebber voor de winter matten en kofferbak inleg.

Het gaat hier om de OEM rubberen all-weather matten voor de Polo (volgens mij specifiek de AW) en de kofferbak inleg.

De matten zijn slechts drie maanden gebruikt en in nieuwstaat. De kofferbak inleg is passend gemaakt zodat de vloer ook omlaag kan.

Nieuwprijs: 90 euro voor de matten + 60 euro voor de kofferbak inleg
MyPolo prijs: 100 euro

Op te halen in Baarn

Schermafbeelding 2020-08-21 om 16.59.55.png
(Matjes zijn nog licht vochtig doordat ik ze heb afgestoft ;) )


Schermafbeelding 2020-08-21 om 17.00.06.png
Vloer omlaag

Schermafbeelding 2020-08-21 om 17.00.15.png
Vloer omhoog
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
jammer dat die hoeken uit de kofferbakmat gesneden is anders had ik wel intresse gehad in de mattenset

Snap ik! Zo kreeg ik m enkel passend met de vloer omlaag, wat helaas weer nodig was voor de kinderwagen -_-

In december gaat de Polo er uit en kan ik niks meer met de mattenset, dus je mag ook een ander redelijk bod doen, waardoor je die hoekjes vergeet? ;)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!