Service melding resetten

Hoi allen

Mijn polo uit 2010 geeft een melding op het scherm tussen de tellers en piept bij het starten dat ik een service moet uitvoeren.
Nu heb ik in januari zelf een onderhouds beurt gedaan en heb ik daar niet op gelet, bij de dealer zullen ze dat wel opnieuw instellen over hoeveel KM er weer een beurt moet uitgevoerd worden. Nu is de vraag kan ik dat zelf op een of andere manier resetten of uitzetten, of moet ik dat bij nu garage of zelfs bij de dealer laten doen?

Groet Wessel
 
VW  Polo 6R  1.4 16v 85pk 
Dat ding dat je vanaf de laptop in de auto steekt in de OBD poort. VCDS is het programma dat dit mogelijk maakt. Origineel best prijzig, wellicht woont er een forumlid in de buurt van waar jij woont en kan je hem eens lief aankijken Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dat ding dat je vanaf de laptop in de auto steekt in de OBD poort. VCDS is het programma dat dit mogelijk maakt. Origineel best prijzig, wellicht woont er een forumlid in de buurt van waar jij woont en kan je hem eens lief aankijken Stick Out Tongue
Dat zou idd fijn zijn, en als ik het bij een garage laat doen of komen daar hoge kosten bij? Zijn er overigens meer mensen die er gewoon mee rond rijden? Weet dat vroeger de golf van me vader dat ook had maar hij vond het niet zo storend, ik zelf ook niet direct. Maar ik wil over een half jaartje deze in ruilen of zelf verkopen en dan schrikt er misschien een beetje af dat er service komt te staan in het dashboard.
 
VW  Polo 6R  1.4 16v 85pk 
Dat zou idd fijn zijn, en als ik het bij een garage laat doen of komen daar hoge kosten bij? Zijn er overigens meer mensen die er gewoon mee rond rijden? Weet dat vroeger de golf van me vader dat ook had maar hij vond het niet zo storend, ik zelf ook niet direct. Maar ik wil over een half jaartje deze in ruilen of zelf verkopen en dan schrikt er misschien een beetje af dat er service komt te staan in het dashboard.

Verschilt, ik kan het kosteloos voor je doen regio Nijmegen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Heb hem voorlopig nog niet terug gezien. Er kwam service te staan normaal kijk je dan in je service boekje en kijk je wat hij nodig heeft/zou kunnen hebben naar een x aantal km of tijd. Lijkt me dat er bij elke beurt wel nieuwe olie op moet ja, staat in het boekje.
 
VW  Polo 6R  1.4 16v 85pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!