SD card in cd speler geen goed idee.

Hallo allemaal,

Ik weet ik ben nieuw, en heb nu al iets :(.

De cd speler van mijn Polo bevindt in het handschoenen kastje. Daaronder zit meteen een sd slotje.

Nu heb ik op een donkere ochtend mijn sd card met muziek in de cd speler gestopt (tja was donker, en ik dacht echt in het goede geluif gestopt had)

Aangezien ik niet technische aangelegd ben, en bang ben om dingen kapot te maken.

Is er toch een mogelijkheid om die sd card er uit te halen? Want nu is de cd speler ook niet te gebtuiken:confused:
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Helaas zie ik het SD Card niet meer, geprobeerd met een pincet, te kijken waar hij lag, helaas.
Helaas ken ik ook verder niet echt iemand die er meer verstand van heeft. Dus zal waarschijnlijk
de dealer worden.
 
Volkswagen  Polo  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!