Schuiflade links polo 6r

Goedemorgen allemaal,

Ik ben opzoek naar een schuiflade voor onder de bestuurdersstoel van mijn polo 6R (2011).
Onder de passagiersstoel zit deze al, maar dus niet onder de bestuurdersstoel.

Enig idee waar ik die vandaan kan halen?
Omdat ik me heb laten vertellen dat ik onderstaande artikelen nodig zou hebben,
zat ik er aan te denken om hem via de dealer of van een Engelse polo te bestellen, maar heb daar niks over kunnen vinden..
1x Schuiflade links: 6R0 882 601 C 82V
1x Inbouwframe links: 6Q0 882 599 9B9
2x klemmetje: 6Q0 881 203
4x klemmetje: N 904 759 03
4x 6-kant parker: N 909 187 01

Met deze kennis heb ik uiteraard de VW dealer ook al gevraagd, waarbij dit hun letterlijke reactie was:
Pouw Zwolle zei:
Goedemiddag,
Ik kan helaas niet zien of dit gaat passen. De delen kosten € 74,80 inclusief de btw
Met vriendelijke groet

Toen ik vroeg of de artikelen eventueel kostenloos retour mochten kreeg ik als antwoord:
Pouw Zwolle zei:
Goedemiddag,
Wij kunnen de onderdelen helaas niet retourneren. Is dus op eigen risico.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet,

Erg spraakzaam en behulpzaam dus..

Weet iemand of dit überhaupt wel te plaatsen is? Heeft iemand dit al eerder gedaan?
Bij mij zit er bijvoorbeeld ook een zwart kastje onder de bestuurdersstoel (onder de passagiersstoel niet).

Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie.
Groet, Nick
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
Ik heb het wel op m'n polo zitten. Maar da's niet te koop. Er zijn zeker modellen die het fabriek-af hebben. Ik heb het ook wel fabriek af erop zitten. :)

Snap ik, ging me er ook meer om of het überhaupt wel mogelijk was, of dat eigenlijk geen enkele polo dit heeft.
Dan zit er niks anders op dan de gok te wagen en het gewoon te bestellen!

bedankt :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
Je hebt nog een setje liggen van een ander interieur, bedoel je dan een andere kleur, of...?

Ik heb mogelijk wel interesse in de schuiflade met toebehoren voor de bestuurdersstoel, afhankelijk van de staat en prijs natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!