Schroefset met hardheid instelbaar VS zonder

De titel zegt het eigenlijk al. Wie kan mij vertellen of er veel verschil in zit als je een schroefset die hardheid kan instellen VS een schroefset zonder deze functie,

Wordt de auto veel stugger?

Ik zit namelijk met het volgende;
Ik heb op dit moment een KW schroefset V1 onder de Audi(auto is niet zo heel relevant denk ik)
Hij is niet echt stug, voornamelijk achterin niet. Ik kan nu kiezen voor of stuggere verren achter. (100,-)
Of de KW set er onderweg en deze vervangen voor een ST XTA schroefset. (hardheid in te stellen en Camber plates)
De kw set moet ik dan verkopen.

Mijn vraag is, wordt de auto dan veel stugger? Iemand ervaring?
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ik denk dat deze vraag moeilijk te beantwoorden is.
Je stelt in principe de vraag: wordt het harder als ik dat zelf in kan stellen?
Snap je?
Dat ligt er dus aan hoe hard je je nieuwe set in stelt.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Een niet instelbare set zit meestal qua hardheid een beetje gemiddeld. Ligt ook een beetje aan het merk.
Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat een instelbare set stugger in te stellen is dan je huidige set. Maar pin me er niet op vast.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
De titel zegt het eigenlijk al. Wie kan mij vertellen of er veel verschil in zit als je een schroefset die hardheid kan instellen VS een schroefset zonder deze functie,

Wordt de auto veel stugger?

Ik zit namelijk met het volgende;
Ik heb op dit moment een KW schroefset V1 onder de Audi(auto is niet zo heel relevant denk ik)
Hij is niet echt stug, voornamelijk achterin niet. Ik kan nu kiezen voor of stuggere verren achter. (100,-)
Of de KW set er onderweg en deze vervangen voor een ST XTA schroefset. (hardheid in te stellen en Camber plates)
De kw set moet ik dan verkopen.

Mijn vraag is, wordt de auto dan veel stugger? Iemand ervaring?

Hier kan ik wel wat over zeggen uit mijn eigen jaren lange ervaring met verlagingen. ST-X zijn de oude gegalvaniseerde dempers van KW. De demper eigenschappen voor een in hardheid verstelbare set moet je als volgt zien. De middelste stand van de verstelbare set is hetzelfde als de niet verstelbare set. Je kan dus stugger en comfortabeler.

Stuggere veren kan ook het is maar net wat je zelf wenst en wilt
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!