Scherm gaat niet meer aan

Hoi allemaal,
Vandaag na een dagje werken heeft de Polo een uur of 8 op de parkeerplaats gestaan. Ik ga zitten, wacht tot het scherm aan gaat.. maar hij gaat niet meer aan. Radio, alles hoor je. Het touchscreen werkt maar het scherm blijft op zwart... Dacht dat Volkswagen niet Frans was....
Iemand hier ervaring mee?
Fijne avond!
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Hoi allemaal,
Vandaag na een dagje werken heeft de Polo een uur of 8 op de parkeerplaats gestaan. Ik ga zitten, wacht tot het scherm aan gaat.. maar hij gaat niet meer aan. Radio, alles hoor je. Het touchscreen werkt maar het scherm blijft op zwart... Dacht dat Volkswagen niet Frans was....
Iemand hier ervaring mee?
Fijne avond!
ga naar de dealer toe!
deze auto heeft nog garantie!
hun moeten dit voor je oplossen.
succes.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heb ik idd ook wel eens gehad! Ook dat ik alleen maar rechts geluid had :oops: Wat @ThomH voorstelt dacht ik ook te doen maar werkte niet. Bij uitzetten van de Polo en weer starten deed alles weer normaal.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95ps DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Hoi,

Thanks vd reacties! Ik heb m al gereset door de knop ingedrukt te houden, mocht niet baten.
Net motor weer gestart en.. daar is ie weer..

Heel vreemd, ik hou het in de gaten. Ik heb er een video van, mocht het terugkomen dan laat ik die bij de garage zien. Neem trouwens aan dat garantie geen probleem moet zijn.

@Tuono heb je nog vaak last er van?
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Komt vaker voor bij de Discover / Composition Media schermen. Zeker als het kouder wordt. Bij een vorige VW van mij met dit type scherm duurde het in de winter zeker een paar minuten voor het scherm reageerde op aanrakingen, en startte ook wel eens helemaal niet op. Als het vaker voorkomt vervangt de dealer de complete unit mits binnen de garantieperiode.
 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Mijn MIB2 blijft ook zwart radio hoor je wel maar blijft zwart ook achteruitrijcamera geen beeld.

Iemand een oplossing? Reset ook gedaan maar biedt geen soelaas.

Kwam gisterenavond thuis toen werkte alles goed maar vanavond nu niet..
Nu zag ik wel dat per ongeluk een leeslampje nog aanstond.. toen ik het contact had.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Opgelost hij werkt weer uit het niets.. ik denk dat die in een soort eco modus is gekomen omdat het leeslampje nog ingeschakeld stond heel de nacht ofzo.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!