Schakel mechanisme afstellen Polo 6N2, wat een drama, graag advies!

Hallo, ik ben Bar dit is men derde Polo 6N of problemcar, altijd wat;). Het zijn hele fijne autootjes op de elektrische ramen, deursloten, lambada zonde en het schakelmechanisme na. Graag wat hulp bij afstellen van het schakelmechanisme desnoods tegen een vergoeding. Het schakelen gaat op zich wel maar zeker niet vloeiend. Het lijkt alsof de pook tijdens het schakelen blijft haken.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd het te fixen. Er zijn twee stel mogelijkheden, 1 voor uitslag van links naar rechts, 2 voor het afstellen vd bediening vd bak. Stel mogelijkheid 1 staat in de midden positie en 2 halverwege net onder het midden. Onder het pook leertje zijn geen bijzonderheden te zien, de uitslag is normaal. Ik heb het nog vergeleken met een andere polo met de zelfde motor en bak.

Bij de garage gebruiken ze een soort afstel-geleider van VAG/VW. Deze lenen ze niet uit tegen een vergoeding en ze vragen donders veel geld voor deze reparatie. Zijn er revisie sets voor het schakel mechanische, is het nodig? Heeft iemand advies of misschien een geleider te leen? Of iemand die hier ervaring mee heeft en tegen een schappelijke vergoeding wil en kan repareren?

Gr,

B
 
Volkswagen  Polo 6N2  aud 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!