ronald met polo6r stelt zich voor

hallo. al langere tijd lid alleen nog nooit voor gesteld. Heb al meerdere polo's gehad zoals de 2x 6n 1x 9n en daar tussen door nog wat ander merken maar dan nu een hele fijne 6r. Ik vind het leuk om achteraf dingen in te bouwen waarbij zo origineel mogelijk de voorkeur heeft.

zo heb ik bij deze polo al het nodige achteraf toegevoegd:
- stoel verwarming
- oem xenon lampen
- gti teller
- touran stuurwiel ivm rechter stuurbediening
- trekhaak
- tuning met uitschrijven van de egr
- andere radio ivm tomtom go navigatieer staan nog wat dingen in de planning zoals velgen en oem pdc voor en achter.

IMG_1415.JPG IMG_1416.JPG
24997-8a19796ec7608f0b03daaba17b718c68.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Pvengelenburg
Welkom!
Mooie auto hoor. Mooie modificaties. Vraagje over jou radio. Krijg jij gegevens van jou radio in jou gti teller. Zoals radio telefoon en navigatie?
Beperkt, ik zie welke radio zender in cijfers erop staat alleen van telefoon krijg ik niks door. wel wil ik het zo koppelen dat ik via de orginele carkit bel en evt ook muziek kan streamen welke dan bedienbaar en zichtbaar is in het bis
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Wat voor scherm heb je er in zitten? En zit daar bluetooth ingebouwd of..?

is een android radio van ali. kwa looks vind ik het prima allen kwa werking niet heel tevreden. Soms geen geluid na opstartten maar dat heb ik op kunnen lossen door een andere weerstand. Nu alleen nog de wifi die is vaak weg na opstartten en alleen met een recet terug te krijgen. Hopelijk is het op te lossen met het moederboard dat onderweg is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!