RoHaas

Hallo allemaal,

Sinds kort hebben wij een vw polo bluemotion 1.2 tdi.
Het is de bedoeling dat mijn vrouw hier vooral mee gaat rijden
Voor deze polo hebben we 2 keer een opel corsa gehad, benzine en dat is beide keren niet bevallen.
De eerste stond met pech langs de snelweg, en kort daarna hebben we daar een ongeluk mee gehad op de snelweg, totall loss. Hetzelfde weekend nog hebben we weer een corsa gekocht omdat ze de auto leuk en fijn vond, beide modeljaar 2005. de C corsa dus. vooral met die laatste erg veel pech gehad 2 (!) keer een vervangend motorblok, gelukkig onder garantie, en nu begon hij weer te rammelen.. terug naar garage gereden, en daar stond onze nieuwe polo ook, de garage heeft alles erg netjes afgehandeld, we hebben wat bij betaald en we zijn met de nieuwe polo terug gereden! hij heeft al 330k gelopen, maar daar ben ik niet bang voor, aangezien mijn vorige golf met bijna 500k weg ging en keurig liep, en mijn touran nu ook al ruim 300k heeft gelopen.

De polo heeft vooral snelweg kilometers gemaakt denk ik, het interieur is nog super strak. Hij heeft wat leuke opties zoals een dimmende binnenspiegel en automatische ruitenwissers. Ik ga mijn vagcom weer eens uit het stof halen en eens kijken of ik nog wat met comming home ed kan doen. ook wil ik graag het menu in de teller activeren, als dat kan zonder teller wissel. Ben benieuwd naar het verbruik, hij heeft (helaas) wel de sjoemel update gehad. ik ga hem nog een anti EGR update geven denk ik..

Tot nu toe 560km en de tank precies half.

Ben benieuwd of de auto hier soms al bekend is!IMG_0251.PNG
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
Klopt die voorspoiler moet ik los vervangen als dat kan. Updates voorlopig weinig. Heb er al wel een rns 315 met Bluetooth en dab+ inzitten.. die zit ook in Mn touran en ik vind het een super fijn systeem. En ik zou wel van die jankende brandstofpomp afwillen
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!