Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

RNS315 vervangen of andere bluetooth oplossing

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door Willykr, 10 feb 2019.

1. Willykr

Willykr New Member

Lid geworden:
    21 jan 2019

6
    1
    3
    Heren,

In mijn polo 6R zit een RNS315. De bluetooth van deze module is niet bepaald goed te noemen. De geluidskwaliteit is slecht en het is niet mogelijk om nummers over te slaan.

Daarom overweg ik om de module te laten vervangen, alleen heb ik geen idee welke modules geschikt zijn voor de 6R en hoe duur dit is. Zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen?
    Mijn voorkeur gaat uit naar een VW systeem, maar andere opties zijn ook welkom. Android auto ondersteuning zou leuk zijn, maar is optioneel.

Als er andere bluetooth oplossingen zijn waarbij de RNS315 niet vervangen hoeft te worden, dan hoor ik deze ook graag.

Volkwagen Polo 6R 1.2 TSI 105pk

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie