RNS310 Bluetooth - Kan VW Phone niet vinden

Dag Polo'ers,

Dit is mijn eerste topic op de forum. Mijn naam is Adam en ik heb een VW Polo uit 2012 1.2 TDI Bluemotion.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende.

Ik heb een RNS 310 met een aparte bluetooth module en zo'n pairing adapter. Alles werkte naar behoren tot ik plotseling problemen met de telefoon. Ik dacht oké, geen probleem. Ik doe wel een fabrieksinstellingen herstel.

Nadat ik dat gedaan heb kan ik mijn telefoon niet meer verbinden met de bluetooth van de rns310. Via mijn telefoon zie ik ook geen 'VW Phone' meer. Ik heb een Samsung telefoon en alles werkte voorheen prima zonder problemen.

Doe ik iets verkeerd? Ik hoor het graag.
 
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
Kan je nergens op ne rns de lijst van gekoppelde apparaten opvragen? Dan je gsm of alles eens wissen en dan nog eens proberen. Wel zorgen dat je rns zichtbaar is of open staat voor te koppelen. Kan je denk ik ook wel ergens in de instellingen vinden.

Mocht dat nog niet helpen kan je je bluetooth module apart eens resetten. Die zit normaal onder je passagierszetel in een foam cover. Gewoon even de kabel losmaken en terug insteken.
 
Kan je nergens op ne rns de lijst van gekoppelde apparaten opvragen? Dan je gsm of alles eens wissen en dan nog eens proberen. Wel zorgen dat je rns zichtbaar is of open staat voor te koppelen. Kan je denk ik ook wel ergens in de instellingen vinden.

Mocht dat nog niet helpen kan je je bluetooth module apart eens resetten. Die zit normaal onder je passagierszetel in een foam cover. Gewoon even de kabel losmaken en terug insteken.

Thanks voor de reactie, Jasper. Ik kan geen lijst van gekoppelde apparaten zien op de RNS. En die instellingen op de RNS om deze zichtbaar te maken zie ik ook niet. Hij stond er gisteren heel even kort en verdween daarna weer op mijn telefoon. Heel raar.

De bluetooth module zit inderdaad onder de bijrijderstoel, alleen zit er geen foam cover om heen (zie foto). En die kabel die er in hangt, is best moeilijk om te bereiken, terwijl die module nog vast zit. Zowel aan de voor- als achterkant.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2018-07-05 at 09.31.52.jpeg
    WhatsApp Image 2018-07-05 at 09.31.52.jpeg
    121.9 KB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo  1.2 Bluemotion TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!