RNS 510 blijft opnieuw starten

beste mensen,

Ik ben nieuw hier en heb een polo uit 2010. Met een rns 510 nooit geen probleem mee gehad. Vandaag een rit gemaakt met NAVi gearriveerd en toen ik wilde gaan bleef het systeem
Starten. Hij start niet door. Gelijk googlen etc en ik moet kennelijk een cd hebben. Na wat gemaild te hebben krijg ik zoveel verschillende info en de kosten schelen ook enorm. Ik ben
Alleenstaande moeder en heb eigenlijk niet veel reserves voor een dure reparatie maar zou heel graag mijn muziekje weer willen luisteren tijdens het rijden. Met drie kids zit ik namelijk veel in de auto om ze overal heen te brengen sport etc. Dus baal enorm. Nu vond ik een link met een recobery cd dat lukt me niet. Ben niet echt handig
Met computers. Iemand anders zei me firmware te proberen. Heeft iemand CD’s liggen voor een klein prijsje ? Ik voeg even een foto toe van wat mijn radio zegt. Alvast dankjewel allemaal
 

Bijlagen

  • 4D9A0F13-76F1-4FC4-9D2A-AB78FF21BCAE.jpeg
    4D9A0F13-76F1-4FC4-9D2A-AB78FF21BCAE.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 57
Volkswagen  Polop  1.2 TDI 
Hoi Cheymila,

Allereerst welkom.
Ik heb het probleem ook gehad. Na de VW logo, restarte deze weer opnieuw.
Weet niet of een firmware update gaat helpen. Want dat heb ik ook geprobeerd, maar werkte niet. Heb nog wel een cd liggen.
Ikzelf heb toen de radio weg moeten brengen. Na betaling van €200 was deze weer als nieuw :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  • Leuk
Waarderingen: Cheymila
Hoi Cheymila,

Allereerst welkom.
Ik heb het probleem ook gehad. Na de VW logo, restarte deze weer opnieuw.
Weet niet of een firmware update gaat helpen. Want dat heb ik ook geprobeerd, maar werkte niet. Heb nog wel een cd liggen.
Ikzelf heb toen de radio weg moeten brengen. Na betaling van €200 was deze weer als nieuw :)



Hoi

Oe dat is balen is best duur.
Wat was er uiteindelijk aan de hand?
Wat voor cd heeft u? En weet niet of u die eventueel wilt verkopen?
Is dat een recovery cd?
 
Volkswagen  Polop  1.2 TDI 
Ik zou de radio even resetten.

Volgens mijn de volume knop in drukken en gelijk de of cd uitwerp knop of die ernaast een tijdje indrukken. (20 sec ofzo)

Als dat niet helpt de radio er uithalen en de stekker er af halen.
En na een paar min weer aansluiten.
(Misschien dat je dan alleen een radio code nodig heb) dus zou eerst iets anders proberen

Als dat ook niet help zal er een probleem in de software zitten, ik zou even naar de vw dealer gaan en vragen of hun een idee hebben.

Geloof nooit dat software laden heel duur zal zijn
 
ik weet niet of de auto tweedehands is gekocht? ik heb allerlei cd's bij de auto gekregen toen met firmware er op. Volgens mij helaas geen voor een rns510 omdat er eerst een andere radio in zit. Ik ga als ik weer in de auto zit even kijken of er een cdtje voor rns510 bij zit en dan laat ik van me horen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
ik weet niet of de auto tweedehands is gekocht? ik heb allerlei cd's bij de auto gekregen toen met firmware er op. Volgens mij helaas geen voor een rns510 omdat er eerst een andere radio in zit. Ik ga als ik weer in de auto zit even kijken of er een cdtje voor rns510 bij zit en dan laat ik van me horen!


Aardig van iedereen voor het meedenken
 
Volkswagen  Polop  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!