RNS 315 microfoon problemen

Hoi allemaal. Ik zit met een probleem. Ik heb een vw polo uit 2011 en hier zat een rcd 310 in. Verder was er een parrot ingebouwd, om mee te bellen. Nu heb ik afgelopen week een rns 315 gekocht. Ik heb de parrot eruit gehaald en alleen de microfoon erin laten zitten. Nu is het zo dat ik de microfoon van de parrot niet achterop de rns kan koppelen, want deze heeft geen ingang voor een normale 3.5 mm jack plug. Er zit in de rns ook een bluetooth module. Hierdoor kan ik mijn telefoon wel koppelen om muziek af te spelen en ook mee te bellen. Het probleem is nu dat ik de andere partij wel hoor tijdens het bellen, maar zij horen mij niet. Waarschijnlijk omdat er geen microfoon aangesloten is. Bestaat er een koppel stukje om de microfoon van de oude parrot te koppelen met mijn rns of wat is een andere oplossing? Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
nee die is er niet
gewoon ff op ali ff microfoon voor een paar euro bestellen.
wat voor binnen verlichting heb je? anders moet je ook ff lamp houder bestellen waar jeje microphone kan instoppen
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
20180721_131752.jpg
Zo ziet het nu uit, met nog de parrot microfoon. Maar ik zal beide onderdelen direct bestellen en installeren. Hartstikke bedankt voor je hulp Franklin!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
20180721_131752.jpg
Zo ziet het nu uit, met nog de parrot microfoon. Maar ik zal beide onderdelen direct bestellen en installeren. Hartstikke bedankt voor je hulp Franklin!

Ik zou hier een golf 4 binnenunit plaatsen dan kan je de microfoon achter het roostertje plaatsen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!