RNS 315 Bluetooth en NAVI

IK heb in mijn polo 6R een RNS315 zitten alleen kan hem niet verbinden met mijn telefoon.

Is dit uberhaupt mogelijk en wat heb ik hiervoor nodig evt links?

En hoe update ik mijn navigatie van mijn rns315? Of moet ik hiervoor nieuwe kaarten kopen?

Heb er een cd bij en in mijn rns zit een sd kaart.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 77KW/105PK 
bluetooth module onder bijrijdersstoel of inwendig in de radio, wat je nodig hebt, kunnen anderen je misschien beter vertellen

kaart update is discover care downloaden voor pc, sd kaart in lezer steken en programma laten lopen, de rest kom je zelf wel uit
Ook voor de rns?
Die kaarten koop je toch.
Of is dit illegale downloads?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
MDI bluetooth stekkertje kopen voor in de aansluiting in je dashboard. Vervangt je media functie door bluetooth! Hoppa. Dingetje kost 10€
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!