RNS 310 verkoop maar mist code?

Tweak

Actief lid
353
69
31
Ik heb 'weer' mijn radio vervangen voor een Android variant die tenminste wel snel is. Nu wil ik dus beide radio's verkopen de originele RNS 310 en nog een Android radio.. Die ik nu heb was niet heel cheap @dov Stick Out Tongue maar tenminste wel lekker snel!

De RNS 310 heeft volgens mij een code nodig als deze geplaatst word in een andere auto. Ik heb even bij de boekjes gekeken maar nergens code te vinden ook niet op de unit zelf. Iemand een idee hoe ik deze kan achterhalen? Ik weet niet waar de auto ooit als eerste gekocht is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Las ook ergens dat de dealer het kan 'geven' maar sommige vragen er geld voor?
Klopt helemaal, als ik het goed heb moet je dan wel het kenteken/chassisnummer van de auto hebben, waar die origineel in is geleverd. Weet niet of het ook kan bij een import auto, als dat van toepassing is. Ooit heb ik een radiocode opgevraagd bij "vwradiocode" punt NL en die werkte. Kosten waren €17,00.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Via ebay 3/4 dollar? Ga ik niet moeilijk lopen doen met bellen etc. Testen kan niet in mijn auto die weet schijnbaar nog gewoon de code meen ik.. Dus zal die ook niet erom vragen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!