Rick's Volkswagen Polo 1.2 TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick6R

Bekend lid
229
182
50
Hi guys,

Sommige zullen mij misschien wel kennen van mijn andere auto:
35311134630_9f6ecb51a0_c.jpg


Deze heb ik nog steeds in mijn bezit, maar staat in een garagebox gestald tot ik weer een keer tijd heb om ermee op pad te gaan.

Ik heb afgelopen zondag besloten dat ik mijn huidige daily (1999 Renault Clio) ging verkopen omdat er
1.) €720,- aan kosten uitkwamen voor de APK.
2.) Ik een andere werkgever had gevonden in Zeist, woon zelf in Leusden.
3.) Mijn vriendin in Zwolle woont.

Dit bij elkaar opgeteld... Na, fijn. Volgend hoofdstuk:

De Polo 1.2 TDI Bluemotion, de Polo die ik op het oog had moest hem gewoon worden. Maandag op het werk de heb ik de auto door ELSA gehaald, en hier kwam gewoon een goede auto naar voren. Afgelopen dinsdag de auto dan ook gelijk opgehaald in Huissen:

36942884855_b10488657b_c.jpg

- Airco.
- Parrot.
- Cruisecontrol.
- Leer stuurwiel.
- Privacy glass.
Al met al wel een complete auto.


Dealer onderhouden en nog "maar" 133.000 kilometer gereden.

Gelijk deze week een andere grill besteld, die van de facelift:

36771683932_0e1f33878d_c.jpg


------
Bij het verwijderen van de huidige grill kwam ik er achter dat de onderkant van de grill tegen de voorbumper aanzit, hoort dit? Hier is niet echt een schroevendraaier tussen te krijgen.
------

Tevens nog wat kleinigheidjes om de adapters van de facelift achterlichten te realiseren:

36771684252_392f99a1b0_z.jpg


Plan is om er zoveel mogelijk 6C spul in te bouwen.

I'll keep you guys updated! :)
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Iedereen bedankt voor de reacties.
Gister bij een vriend geweest die de grill er in één minuut uit had, stupid me. Zelf wel vakkundig de grill erin gedrukt.

36122782534_8d390b42ef_z.jpg


Tevens nog wat simpele VAG-Com tweaks aangezet.
- Auto-lock vanaf 15km/h.
- Auto-unlock bij verwijderen sleutel.
- Seatbelt chime uitgeschakeld.
- Bochtverlichting aangezet.

Mocht iemand nog wat aangezet willen hebben in de omgeving van Leusden/Amersfoort, stuur maar een PB! :)
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Ruiter91
Iedereen bedankt voor de reacties.
Gister bij een vriend geweest die de grill er in één minuut uit had, stupid me. Zelf wel vakkundig de grill erin gedrukt.

36122782534_8d390b42ef_z.jpg


Tevens nog wat simpele VAG-Com tweaks aangezet.
- Auto-lock vanaf 15km/h.
- Auto-unlock bij verwijderen sleutel.
- Seatbelt chime uitgeschakeld.
- Bochtverlichting aangezet.

Mocht iemand nog wat aangezet willen hebben in de omgeving van Leusden/Amersfoort, stuur maar een PB! :)
Ben je bij Peet geweest?
 
.

Mocht iemand nog wat aangezet willen hebben in de omgeving van Leusden/Amersfoort, stuur maar een PB! :)

Hallo Rick6R, ik weet niet hoe ik een pb stuur maar ik zou graag nog wat aangezet willen hebben bij mijn polo 6r. Woon in amersfoort. Stuur jij me ff een pb als kan dan kan ik daar vast op reageren. Dankjewel
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
  • Leuk
Waarderingen: Rick6R
Hallo Rick6R, ik weet niet hoe ik een pb stuur maar ik zou graag nog wat aangezet willen hebben bij mijn polo 6r. Woon in amersfoort. Stuur jij me ff een pb als kan dan kan ik daar vast op reageren. Dankjewel
Ik heb volgens mij nog geen 10 posts, dan kan je nog geen PB's accepteren en/of verzenden volgens mij. Even spammen op het forum dus. Hahaha Wat wil je zoal aangezet hebben? :)

Het verschil zit hem in het vw logo, bij de 6r is het Vw logo open en bij de 6c is ie dicht en hoogglans zwart.

Hier kwam ik ook achter inderdaad. Maar het grootste verschil is het BM logo. Bij de oude is dit volledig chrome met blauwe en zwarte letters:
36134672303_188538be1e_c.jpg


De nieuwe heeft een chrome omlijst logo met een witte achtergrond en een ander lettertype:
36771683932_0e1f33878d_c.jpg


Het zit 'm in de details, de oude grill was dof aan de bestuurderskant, zeer slecht opnieuw gespoten. Vandaar de upgrade, deze kost €77,- bij de dealer. (+/- €60,- met personeelskorting)
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!