Voorstellen Reurvey / Iris: Polo die liefde nodig heeft

Hooi!
Ik ben Iris en ben sinds kort eigenaar van m'n eigen polotje. Eerste autotje en wilde al heel lang een polo haha dus meteen goed!
Nu ben ik eindelijk eigenaar van een Polo, alleen heeft die van mij nog wel wat liefde nodig.
Zo heb ik al de motorkap en voorbumper vervangen.
Helaas niet zonder problemen, hij moet nog wat verder uitgelijnd worden (goed te zien op de foto) maar dat komt wel na de spatborden aan beide kanten zijn vervangen.
Daarna nog de achterbumper. Vraag me af hoeveel schade iemand kan rijden met parkeer sensoren maar goed :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Daarnaast zijn ook de koplampen vervangen aangezien die na 1 fikse regenbui (auto stond stil) zijn verzopen helaas.
Daar was dus bij koop al wat mis mee en zijn nu met wat meer vaart vervangen als gepland.

Voorbumper vervangen ging ook niet geweldig. De vervanging die ik had gekocht, en heel duidelijk had uitgelegd welke auto etc etc klopt dus niet helemaal. De parkeersensor gaten zitten ongeveer 3-4cm verder naar buiten... Daar denk je ook niet meteen aan. Die wordt dus uiteindelijk nog een keer vervangen.
polo2.png
1 van de vervelende dingen waar ik tegenaan ben gelopen met het opnieuw vastmaken van de parkeer sensoren, 2 componentenlijm helpt niet.
Tijdens een wasbeurt kwam mijn doekje langs de sensor toen ik mijn koplampen aan het schoonmaken was. Viel gewoon maar weer naar binnen. Nu dus maar met tape.
unnamed (1).jpg
Nog even een gifje van de koplampen dit zijn VLAND xenon/led koplampen.
vJuTyoo.gif

Naast de grote dingen zoals de buitenkant wil ik uiteindelijk ook nog interieur verlichting aanpassen, kenteken plaat verlichting en nog wat andere dingen. Maar dat komt allemaal wel.

Kijk er naar uit meer verhalen / info en leuke weetjes te leren van jullie!

Byeeeee,
Iris

PS,
Oohja.. 1.4TDI 3 cilinder Big Grin Reflex Silver, echt fancy naam voor een kleur.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Timahg en Rraa g
Welkom!
Leuk project, wel lekker als die straks weer “vers” is.
Maar maakt die 4cm veel uit met de sensoren? Heb je er last van, anders zou ik het lekker laten zo Stick Out Tongue.
Sensoren opnieuw plakken is altijd rot, ik zou gewoon nieuwe houders met de juiste tape halen en op die manier plakken.
Of je schuurt de binnenkant en de houders van de sensor en dan goed ontvetten en dmv 2 componenten moet het wel blijven zitten.

koplampen zijn wel gaaf Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: Recurvey
Welkom!
Leuk project, wel lekker als die straks weer “vers” is.
Maar maakt die 4cm veel uit met de sensoren? Heb je er last van, anders zou ik het lekker laten zo Stick Out Tongue.
Sensoren opnieuw plakken is altijd rot, ik zou gewoon nieuwe houders met de juiste tape halen en op die manier plakken.
Of je schuurt de binnenkant en de houders van de sensor en dan goed ontvetten en dmv 2 componenten moet het wel blijven zitten.

koplampen zijn wel gaaf Big Grin
Heeey! dankjewel! Big Grin

Ja het maakt helaas best veel uit, zoals je op de foto zonder bumper kan zien zitten er 2 uitsparingen in het .... subframe? Geen idee hoe het heet maar de stalen balk aan de voorkant. Die zaten dus precies op de locatie van de vorige, geen idee of dit hoort:tearsofjoy: maar nu staan de sensoren onder druk en clipt de bumper er dus niet goed in.
Had het inderdaad op die manier geprobeerd met 2 componenten lijm maar helaas bleef dat dus niet zitten. Nu gewoon maar tape gebruikt :tearsofjoy:.

Ben echt super blij met de koplampen maar afstellen is wel wat onhandig omdat de schroeven voor hoger/lager aan de achterkant zitten net als links/rechts. Verder geen vocht problemen zoals ik met de stock xenon had.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!