Retrofit 9.2" scherm AW1

Hoi,

Weet iemand of het mogelijk is om de 9.2" scherm van de facelift AW in een pre-facelift Polo te plaatsen? Als de afmetingen onveranderd zijn gebleven in het interieur, dan ga ik er vanuit dat het mogelijk is.
 
Volkswagen  Polo AW1  2.0 TSI 250pk 
Volgens mij praat je over de MIB2.5/3 unit, die past als het goed is niet als je een MIB2 heb (zocht hier zelf ook naar toen ik CarPlay wilde installeren in mijn 2018 polo)
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Volgens mij praat je over de MIB2.5/3 unit, die past als het goed is niet als je een MIB2 heb (zocht hier zelf ook naar toen ik CarPlay wilde installeren in mijn 2018 polo)
Bedankt voor je reactie.

Ik bedoel niet de MIB2.5/3 unit. Ik heb het echt over het scherm. Bij de Polo van 2017 - 2020 was alleen de 8” display een optie, maar vanaf 2021 facelift is ook de 9.2” display een optie geworden. Als de afmetingen hetzelfde zijn van de pre-facelift en de facelift van het dashboard, dan zou deze erin geplaatst kunnen worden. Alleen weet ik dus niet of deze afmetingen hetzelfde zijn.
 
Volkswagen  Polo AW1  2.0 TSI 250pk 
Zover ik weet is het dashboard gelijk gebleven.
Ja geloof ik ook.

Verder is niet alleen het scherm veranderd. Ook de 'computer' in het dashboard kastje is veranderd. Bij pre-facelift heeft deze nog een CD speler, maar bij de facelift niet meer. Ik zou dus een tikkeltje huiverig zijn bij de gedachte dat alleen het scherm uitwisselen gewoon plug en play is.
Betekent niet dat ik niet graag het tegendeel bewezen zie :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ja geloof ik ook.

Verder is niet alleen het scherm veranderd. Ook de 'computer' in het dashboard kastje is veranderd. Bij pre-facelift heeft deze nog een CD speler, maar bij de facelift niet meer. Ik zou dus een tikkeltje huiverig zijn bij de gedachte dat alleen het scherm uitwisselen gewoon plug en play is.
Betekent niet dat ik niet graag het tegendeel bewezen zie :mrgreen:
Gelukkig heb ik al een MIB2.5 hier liggen :mrgreen:

Ik neem aan dat dat deel ook CP zal zijn... ;)
CP kun je op twee manieren verwijderen. Tegen een vergoeding kan een autogarage dit voor je doen met ODIS, of je doet het zelf GRATIS via http://mib-helper.com. Ik heb expres manier nummer drie weggelaten omdat je hiervoor ontzettend veel geld betaald aan derden die precies hetzelfde doen als wat je zelf kunt doen, en dat is simpelweg het systeem cracken met een SD-kaart…


Ik heb een autogarage even een berichtje gestuurd met de vraag of de trim onderdelen rondom de display in de pre-facelift Polo passen. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Volkswagen  Polo AW1  2.0 TSI 250pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd en _Maarten_
Gelukkig heb ik al een MIB2.5 hier liggen :mrgreen:


CP kun je op twee manieren verwijderen. Tegen een vergoeding kan een autogarage dit voor je doen met ODIS, of je doet het zelf GRATIS via http://mib-helper.com. Ik heb expres manier nummer drie weggelaten omdat je hiervoor ontzettend veel geld betaald aan derden die precies hetzelfde doen als wat je zelf kunt doen, en dat is simpelweg het systeem cracken met een SD-kaart…


Ik heb een autogarage even een berichtje gestuurd met de vraag of de trim onderdelen rondom de display in de pre-facelift Polo passen. Ik houd jullie op de hoogte.


vooral mensen aansporen om via een patch cp te gaan verwijderen.
tot halverwege wat fout gaat en dan huilen is.
compleet alles coderen op maat, cp verwidjeren alles updaten enz, kan je al voor rond de 160 bijv bij mij of rainesh.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!