[Rendering] Diverse ontwerpen o.a. Polo GTI 3deur, Polo R en Polo Variant

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Ik heb al vaker een rendering van X-Tomi Design op het forum geplaatst omdat ze er naar mijn idee erg goed uit zien. Dit keer heeft Tomi zich weer van z'n beste kant laten zien!

Welk ontwerp zou Volkswagen per direct in het huidige gamma op mogen nemen?

Volkswagen Polo Alltrack (CrossPolo)
Volkswagen Polo Alltrack2.png

Volkswagen Polo Variant weg van weggeweest! De Polo Variant was voor het laatst leverbaar als type 6KV
Volkswagen Polo Variant.png

Volkswagen Polo Sedan R-Line Kans is groot dat we dit model elders op de wereld aan gaan treffen. Bijv. in Rusland
Volkswagen Polo Sedan R-Line.png

Volkswagen Polo GTI 3deurs
Volkswagen Polo GTI 3door.png

Volkswagen Polo GTI Cabriolet
Volkswagen Polo GTI Cabrio.png

Volkswagen Polo R
Volkswagen Polo R.png
 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDrenthe en IbifaHo
De Polo cabriolet en de Cross Polo lijkt mij wel mooi!
ik vind als je dan weer dat je bijv met z'n variant of een sedan weer de vormen van bijv. een jetta of een passat krijgt.
En natuurlijk de R-line is super gaaf !
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Die stationwagen lijkt mij wel leuk en natuurlijk de cabrio. Al geloof ik nooit dat er daar 4 mensen zo lachend in kunnen zitten. Dat wil zeggen, mensen met benen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!