Remschijven en Remblokken vervangen

Beste mede VW eigenaren,

Ik moet mijn remblokken en remschijven vervangen.
Ik heb wat onderzoek gedaan en wil voor Brembo schijven en blokken gaan.
Alleen is mijn vraag wat is hiervan de afmeting, op de meeste sites krijg ik 3 verschillende maten, 232, 256 en 288.
Ik heb gisteren mijn remschijf opgemeten en die heeft ongeveer een diameter van 256 dus daar ben ik ondertussen uit alleen nu is mijn vraag: Wat is de afmeting van mijn remblokken of van waar tot waar moet ik deze opmeten?

Mvg. P.T.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Beste mede VW eigenaren,

Ik moet mijn remblokken en remschijven vervangen.
Ik heb wat onderzoek gedaan en wil voor Brembo schijven en blokken gaan.
Alleen is mijn vraag wat is hiervan de afmeting, op de meeste sites krijg ik 3 verschillende maten, 232, 256 en 288.
Ik heb gisteren mijn remschijf opgemeten en die heeft ongeveer een diameter van 256 dus daar ben ik ondertussen uit alleen nu is mijn vraag: Wat is de afmeting van mijn remblokken of van waar tot waar moet ik deze opmeten?

Mvg. P.T.
Hallo, welkom hier!

Je hebt de remblokken nodig voor de FSIII remklauw. Dit staat meestal in de artikelbeschrijving. Mocht je niet zeker van je zaak zijn dan kun je bij de automaterialen zaak je kenteken doorgeven waarna automatisch de juiste onderdelen besteld worden.

Zoals @bartjuu al zei, vergeet jezelf en de polo niet voor te stellen! o_O
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
zo te zien komt ie uit Belgie of Duitsland, dan is dat misschien anders.

Maar ik zou 't wel op prijs stellen als gebruikers zich voor kunnen stellen, dan weten we een beetje wat voor auto het is en wat we aan uitrusting kunnen verwachten. En zoals bart opmerkt, we zijn een community.

1.2 TDI heeft vaak 256mm schijven voor en 200mm trommels achter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!