Remploblemen wie herkend dit

Ik rij sinds 2012 deze Polo nieuw gekocht. Zal even een stukje historie over de problemen vermelden.
April 2012 nieuw gekocht en na 5000 Km begon bij het remmen bij lage snelheid de remmen te klinken alsof ik ijzer op ijzer zat, was niet het geval.
Garage remmen schoongemaakt maar helaas.
Na 20000 Km door Pon leusten nieuwe schijven en blokken (gemonteerd onder garantie door andere dealer) gekregen want nee dit was niet normaal bij Volkswagen. In de tussen de KM,s regelmatig bij dealer geweest maar 2 dealers branden hun handen er niet aan.
Nu na 20000 met nieuwe schijven en blokken weer het zelfde staal op staal geluid direct naar dealer en helaas we kunnen er niets aan doen.
Wie herkend dit of en heeft een antwoord erop.
Altijd Renault gereden en nooit problemen gehad. Denk er hard over om de VW een schop te geven verder een prima auto.

Ron
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Blue motion technologi 120 
Ik vind het "we kunnen er niets aan doen" verhaal erg matig. Niet accepteren want dit is duidelijk niet normaal. Waarom willen twee andere dealers er hun handen niet aan branden overigens?
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!