Remmen advies

Hihi,

Wie heeft er al remblokken en schijven vervangen van zijn AW Gti?
Meteen upgrade gedaan naar EBC of Brembo?

Hoor graag jullie ervaring
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Heb zelf 2wk geleden een upgrade gedaan naar EBC ultimax met yellowstuf rondom. Ik ben ze nog aan het inremmen, maar gister was ik aan semi aan het spelen, als die remmen goed op temperatuur zijn dan happen ze er echt bizar hard in. Wat overigens al te merken is als ze koud zijn :--)

Heb hiervoor brembo gehad op mijn vorige polo, die trokken krom naar een half jaar.
plus het feit dat ikzelf EBC dealer ben, was de keuze makkelijk.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Heb zelf 2wk geleden een upgrade gedaan naar EBC ultimax met yellowstuf rondom. Ik ben ze nog aan het inremmen, maar gister was ik aan semi aan het spelen, als die remmen goed op temperatuur zijn dan happen ze er echt bizar hard in. Wat overigens al te merken is als ze koud zijn :--)

Heb hiervoor brembo gehad op mijn vorige polo, die trokken krom naar een half jaar.
plus het feit dat ikzelf EBC dealer ben, was de keuze makkelijk.

Dan hebben we wel contact als ik ze nodig heb, was idd ook aan yellow met ebc ultimax aan het kijken
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!