Remklauwen Rood

Joey070

Bekend lid
134
29
54
Ik wil heel graag mijn remklauwen rood hebben, denk dat dit heel strak staat op een pik zwarte polo.

Alleen wil ik hem met de brembo merk erop, hoe gaat dit precies te werk?

Kan ik gewoon deze bestellen en door een garage erop laten zetten?

 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Dat zijn kapjes. Heb verschillende manieren gezien hoe mensen die erop zetten zowel slecht als goed als met lijm als in je remklauw boren. Ik wilde dit ook. Tot je je eigenlijk beseft dat je gewoon uitgelachen word als je dit er op gaat zetten. Al helemaal bij een polo.. (t is gewoon een nep plastic ding) mijn advies, lekker rood laten en niks meer aan doen. ;) ziet er al dik prima uit. (heb t zelf)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C, Joey070 en dov
Dat zijn kapjes. Heb verschillende manieren gezien hoe mensen die erop zetten zowel slecht als goed als met lijm als in je remklauw boren. Ik wilde dit ook. Tot je je eigenlijk beseft dat je gewoon uitgelachen word als je dit er op gaat zetten. Al helemaal bij een polo.. (t is gewoon een nep plastic ding) mijn advies, lekker rood laten en niks meer aan doen. ;) ziet er al dik prima uit. (heb t zelf)
Heb jij het zelf rood gespoten? Of bij iemand in de garage laten doen? Graag hoor ik van je, aangezien ik sommige garages €300+ zie vragen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
De klauwen zou ik zelf spuiten. er zijn zat video's te vinden op YouTube de een uitleg geven hoe dit makkelijk zelf kunt doen.
die kappen zijn echt troep, zou ik niet aan beginnen. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ik zou ze ook gewoon spuiten met rode remklauw verf van motip.
Deze kapjes zie ik er al zo afvallen tis enkel gelijmd dus haha.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Heb jij het zelf rood gespoten? Of bij iemand in de garage laten doen? Graag hoor ik van je, aangezien ik sommige garages €300+ zie vragen.
Ik heb zelf een diy kit gekocht rode remklauw verf :) stelt echt niks voor. Op een zondag middag prima te doen

Auto opkrikken
Bandje eraf
Remklauw schoonspuiten met remreiniger
De boel schoonmaken met een staalborstel
Verven
Wachten en een 2e Laag
Bakkie koffie of even 15min wachten.

Bandje erop voorzichtig!!!
En klaarie. Pas maandag weer rijden. All good.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
Ik heb zelf een diy kit gekocht rode remklauw verf :) stelt echt niks voor. Op een zondag middag prima te doen

Auto opkrikken
Bandje eraf
Remklauw schoonspuiten met remreiniger
De boel schoonmaken met een staalborstel
Verven
Wachten en een 2e Laag
Bakkie koffie of even 15min wachten.

Bandje erop voorzichtig!!!
En klaarie. Pas maandag weer rijden. All good.
waar koop je die verf?
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Gewoon een RS3 kopen als je grote klauwen wilt :tongueout: of een big brake kit nemen maar dan is de vraag of dat voor een Polo nodig is... Verders is een kleurtje prima, ieder zijn smaak maar veel ruimte voor tekst zit er toch niet op de standaard klauwen dus zou het zelf bij alleen kleur laten.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Gewoon een RS3 kopen als je grote klauwen wilt :tongueout: of een big brake kit nemen maar dan is de vraag of dat voor een Polo nodig is... Verders is een kleurtje prima, ieder zijn smaak maar veel ruimte voor tekst zit er toch niet op de standaard klauwen dus zou het zelf bij alleen kleur laten.
Amen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en VM407
Heb ze zelf ook geverfd met setje van Foliatec. Kleur Neon Red. Is net even een ander en feller kleurtje dan standaard rood. Niet schrikken, de eerste laag lijkt haast wel roze. ;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!