Rembekrachtiger Monteren Demonteren Iemand Ervaring ?

Beste forum leden, ik heb me een tweede rembekrachtiger aangeschaft , zo dat ik deze kan polieren en verchromen enz.
Nu Kan me iemand hier mee verder helpen hoe ik deze het beste uit mijn Polo 6R demonteer en terug monteer op de simpelste en de beste manier.
Het liefste zonder al te veel te moeten smossen Big Grin

Een plaatje bij het praatje
11118140_981642068521764_1522466959027344083_o.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
ja dat weet ik dat die kans groot is dat de filter er uit moet, maar de rest zou ik graag toch ook willen weten ivm dingen vant pedaal enz
dopje is geen probleem dat is al lang bekleed in alcantara Big Grin

10380696_580465895407554_7361458619320784557_o.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Wacht, je wil iets vervangen maar je hebt werkelijk geen idee hoe het moet en dan hebben wij het ook nog eens over het remsysteem....

Waar ergens rij je? Dan kom ik daar het komende jaar in elk geval NIET.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Wacht, je wil iets vervangen maar je hebt werkelijk geen idee hoe het moet en dan hebben wij het ook nog eens over het remsysteem....

Waar ergens rij je? Dan kom ik daar het komende jaar in elk geval NIET.
Belgie, Nederland, duitsland, uk dus dan kan je binnen blijven zitten :)

bedankt daar heb ik wat aan, ik wist min of meer hoe en wat wel maar wilde even zeker zijn als er wat adertjes onder het water nog waren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Je moet hem ook nog bij het rempedaal loshalen. Het is wel een vervelend klusje en veel werk, is laatst bij mijn 9N3 gebeurd.
het princiepe zal wel denk ik het zelfde zijn met de 6R want veel veranderd er niet aan bij Vag, dat is net als opel in de tijd.
ik heb hier een clipje terug gevonden van een passat of dergelijk.
mss wel leuk voor nog mensen die ooit iets voor hebben of willen vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!