Regensensor demonteren, hoe?

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,387
1,068
213
Toen ik mijn wagen ophaalde na de grote beurt zag ik een Polo 9N staan die stond te wachten op de sloop. Ik mocht er wel wat onderdelen gratis vanaf halen maar heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen en wat ik allemaal nodig heb. (qua gereedschap en onderdelen. Beetje jammer als ik net dat ene belangrijke onderdeel zou missen)

Deze Polo heeft n.l. een regensensor die ik heel graag zou willen hebben. (het inbouwen is voor latere zorg)
Kan iemand mij op ene begrijpelijke wijze uitleggen wat ik allemaal nodig heb?
En hoe ik het los krijg zonder het te slopen. (mijn specialiteit. :( )
Regensensor zit volgens mij gelijmd. Hoe krijg ik die er vanaf zonder te slopen?
Heb ik de automatisch dimmende binnenspiegel ook per se nodig?
Het stangetje aan het stuur heb ik ook nodig heb ik begrepen maar ik neem aan dat ik daarvoor het stuur moet loshalen? Zo ja, wat heb ik daar voor nodig?

Mis ik nu nog iets?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Heeft deze auto geen airconditioning.
Zou die spullen er uit halen.
Die had je toch nodig?
Klopt maar helaas geen airco.

Kabelboom en de coverplaat die op de ruit zit gelijmd?

Eerlijk gezegd, wetende van je gezondheid en je lengte, zou ik het laten gaan persoonlijk.....
Proberen kan altijd. Als het niet lukt kan ik het altijd nog laten schieten.

Maar hoe krijg ik deze van de voorruit af.
En die kabelboom, enig idee hoe ver die loopt?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!