Regelapparaten led verlichting voor comfortline

Beste leden. Ik heb een polo comfortline 2018. Nu zit ik over led koplampen na te denken. Ik ben net nieuw op dit forum en heb al gezien dat dit onderwerp vaker is genoemd. Ik ben eens gaan informeren en led koplampen zijn los te bestellen. Maar de reactie was ook:'echter gaan deze niet werken op uw auto. De regelapparaten die nu in de auto zitten kunnen niet met deze koplampen communiceren'

Weet iemand of enzo ja waar ik de goede regelapparaaten kan vinden.

Ik hoor het graag
 
Volkswagen  Polo comfortline aw 2018  1.0 95 pk 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Klopt deze heb ik gekocht. Binnen 4 werkdagen geleverd vanuit Polen. Is ook plug and play. Je zit wel met de hoogte van de koplamp die moet je afstellen. Gisteren diverse bestuurders die last hadden hiervan. Voor de rest top product :)

BC9A5CB2-83BD-4AE1-89F2-02C27FD43142.jpeg
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!