Recirculatieknop Polo 9N3 defect?

Goedemorgen allen,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mij dan ook netjes voorstellen.

Sinds kort ben ik in het bezit van een Vw Polo 1.4 benzine met 75 pk uit het jaar 2006.
Hiervoor nog nooit actief geweest op een forum, maar ben van plan om deze Polo te voorzien van allerlei leuke opties zoals cruise control (zit er helaas niet op), nieuw multimediasysteem, achteruitrijcamera, armsteun, spoiler, set nieuwe velgen etc. Ik zal proberen binnenkort wat foto's te maken van de Polo zodat we aan het eind van het verhaal kunnen zien hoe het zich heeft ontwikkeld.

Om te beginnen moet ik het probleem zien op te lossen met de recirculatieknop die zijn eigen leven leidt. Het knopje dus naast de Airco knop staat altijd aan. Als ik de knop 4 tot 5 keer indruk, gaat deze even uit, maar begint daarna weer te branden. Ook merkte ik laatst dat de blower het warme lucht best lang op zich liet wachten voordat deze de auto in geblazen werd terwijl de motor al een tijdje warm was. Er is dus iets aan de hand, maar wat??

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou het probleem kunnen zijn? Eventuele kosten?

Alvast vriendelijk dank!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
Bedankt voor de reacties. Ik heb de auto inmiddels laten uitlezen, maar hierbij kwamen geen fouten naar voren. Degene die hem heeft uitgelezen gaf aan dat het de recirculatiemotor kan zijn die vastzit, waardoor deze niet meer bediend kan worden omdat hij continu (als het ware) dicht staat.

Niemand hier ervaring mee...?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!