RCD330 Plus NoName gesprek echo

V

Verwijderd lid 8124

Beste lezers,

ik heb sinds kort een RCD330 Plus of RCD340 hoe je het wilt noemen met Android Auto + Carplay.

Betreft: 6RF 035 187E
Software: Y510
Bluetooth: C210
Apple Carplay 210.81
Android Auto 1.3.0

Nu heb ik geconstateerd dat bluetooth telefoonngespreken prima gaan. Als ik daarna mijn USB kabel verbindt met Google Android werkt alles ook nog prima. ALLEEN! wanneer ik daarna 'OK GOOGLE' spraak actie toe en daarna met iemand bel, horen de mensen die mij bellen zichzelf in het gesprek.

Ik lees op meerdere forums dit probleem. Het lijkt of een google android auto probleem, of een firmwire probleem.

Iemand een oplossing??

ik hoor het graag.
 
Bekend probleem op de site. Geen oplossing voor. Kan temaken hebben met de Bluetooth connectie/chip van je telefoon naar de rcd of de rcd zelf.. meerdere mensen hebben er last van, heb je de nieuwste firmware al? Is downloadbare voor niks
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Bekend probleem op de site. Geen oplossing voor. Kan temaken hebben met de Bluetooth connectie/chip van je telefoon naar de rcd of de rcd zelf.. meerdere mensen hebben er last van, heb je de nieuwste firmware al? Is downloadbare voor niks
Nieuwste firmwire 5518? Volgens mij helpt die niet of wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Oplossing hievoor op het forum gelezen.
Download en upgrade de laatste firmware.
Zorg dat deze op je rcd 330 staat.

Altijd voordat je gaat rijden.
Start je auto en laat je telefoon eerst met bluetooth connecten. Als hij geconnect is, sluit dan je kabel pas aan.
De echo ontstond waarschijnlijk omdat de telefoon op beide verbinden liepen. En de bleuthooth en de kabel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Oplossing hievoor op het forum gelezen.
Download en upgrade de laatste firmware.
Zorg dat deze op je rcd 330 staat.

Altijd voordat je gaat rijden.
Start je auto en laat je telefoon eerst met bluetooth connecten. Als hij geconnect is, sluit dan je kabel pas aan.
De echo ontstond waarschijnlijk omdat de telefoon op beide verbinden liepen. En de bleuthooth en de kabel.
Ha Roon,
Ik heb niet de nieuwste firmwire. Als ik eerst mijn telefoon naar bluetooth verbinden en dan naar android auto, klopt het dat je geen echo hoort.
Alleen wanneer je daarna 'OK google' zegt met wat is het weer en daarna belt horen mensen je dubbel.. daar kwam ik dus achter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!