RCD310 subwoofer aansluiten

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hoi allen,
Vandaag een dikke subwoofer met versterker en bekabeling aangeschaf

Nu zie ik dat mijn RCD310 geen tulpstekkers heeft aan de achterkant.

Is hier een verloopstekker/adapter voor zodat ik toch mijn (toch wel dikke) woofer aan kan sluiten?

Hoor het graag!

Hierbij het schema van de radio:
848B0A49-933E-4BDA-BDC0-82250C3DEA4D.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb ook een after market subwoofer van de mediamarkt in me polo, wat @guus6r al zei, met een hi-lo converter indd, die sluit je aan op het draadje van je linker/rechter achterspeaker. En vervolgens kun je de tulp kabels dan van de hi-lo in de versterker doen.
Alleen zit je dan nog met je remote zodat je versterker aan gaat, deze kan je pakken van de 12v van de sigaret aanstekker, of bij je lichtschakelaar daar is ook wel een geschakelde 12v.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Ik heb ook een after market subwoofer van de mediamarkt in me polo, wat @guus6r al zei, met een hi-lo converter indd, die sluit je aan op het draadje van je linker/rechter achterspeaker. En vervolgens kun je de tulp kabels dan van de hi-lo in de versterker doen.
Alleen zit je dan nog met je remote zodat je versterker aan gaat, deze kan je pakken van de 12v van de sigaret aanstekker, of bij je lichtschakelaar daar is ook wel een geschakelde 12v.
12V zit bij mij ook in de kofferbak.. is die geschakeld?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!