Rcd310 bluetooth

Nou heb ik mij laten vertellen dat er bluetooth zit in de RCD310.
De optie om het aan te zetten heb ik in ieder geval wel, maar mijn telefoon (Samsung Galaxy Note 4) kan hem niet vinden.

Al wel gelezen dat het binnen de 1e 3 minuten moet dat de radio aanstaat, maar ook dan vind mijn telefoon niks (zichtbaarheid van telefoon ook aan).
Nou las ik dat je dan een bluetooth module zou moeten hebben, maar heb geen idee waar ik doe zou moeten vinden.
De bluetooth van de radio staat overigens al aan, maar kan er dus niks mee op het moment.

Verschillende filmpjes bekeken en daar doen ze het met de MFSW, en die heb ik niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Wat BVS zegt klopt helemaal !:)
Echter heb je op je dashboard plaats voor een adapter ?
Zo ja ? dan moet je deze eerst aanschaffen en werkt de bluetooth pas . Telefoon word dan gekoppeld aan adapter , deze terug naar het bluetooth kastje onder je stoel en deze zend het signaal weer naar de radio !:)
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Mijn dash ziet er zo uit..
faa1df6add7957ce81c5d1a2b62326cb.jpg


Ik weet niet precies waar ik onder de passagiersstoel moet zoeken, heb het bakje van de stoel er wel uit gehaald, maar volgens mij voelde ik onder het schuim ook niet echt iets
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
je ziet wel een schuim cover? normaal gesproken als je de passagiersstoel helemaal naar achter zet dan kun je de module of het schuim voor een groot deel zien. en anders de stoel helemaal naar voren en dan vanaf de achterbank onder de stoel kijken of je wat ziet...kan inderdaad ook zijn dat die af fabriek helemaal geen module heeft, ik heb nog wel mijn oude bt module liggen die eventueel verkocht mag worden maar heb geen kabelboom.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!