RCD 330 radio voor de Polo 6C

Beste mede polo bezitters :)

Na heel wat onderzoek te doen (2 weken non stop :)) ben ik uitgekomen voor de auto radio met modelnummer NONAME 6RD 035 187B (Voor Apple Carplay). Hier hadden de meeste een goeie ervaring mee. Alleen helaas kan ik nergens iets vinden over andere die deze in een Polo 6C hebben geïnstalleerd. De reden hiervan is omdat iedereen deze in een Polo 6R installeert.

Ik heb wel het een ander gelezen dat dit wel mogelijk is in een 6C. Alleen heb ik wel iemand nodig op de forum die hier wat meer ervaring mee heeft en dit kan bevestigen. Qua informatie heb ik meegekregen dat de reden hiervan is omdat de 6C een MQB adapter gebruikt. De 6RD 035 187B radio heeft een PQ adapter. Mijn vraag is dus eigenlijk, kan ik met een PQ naar MQB adapter dit specifiek radio installeren in mijn 6C? Ik weet dat er een paar op de forum zijn die er veel verstand van hebben. Verder hoop ik dat er ook anderen zijn die hier wat ervaringen mee hebben, qua geluid, update mogelijkheden etc.!

Ik hoor het graag! Dankjewel.

PQ TO MQB.png
 

Bijlagen

  • RCD330.png
    RCD330.png
    187.5 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Even een update. Pakket binnen na 3 weken. Helaas toch in me auto een heel ander aansluiting tegen gekomen. Wie o wie kan me helpen? Heb zo'n aansluiting nooit gezien. IMG_8475.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Dus kort samengevat zou ik de quadlock stekker uit het computer moeten halen er daarna door moeten trekken naar links waar het scherm zit? Is er een instructie hoe ik de computer uit het dashboard kastje haal? Bedankt alvast.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
Youtube staat vol met filmpjes hoe je een dashboardkastje moet demonteren en ook van jouw Discover Media radio.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Beste mede polo bezitters :)

Na heel wat onderzoek te doen (2 weken non stop :)) ben ik uitgekomen voor de auto radio met modelnummer NONAME 6RD 035 187B (Voor Apple Carplay). Hier hadden de meeste een goeie ervaring mee. Alleen helaas kan ik nergens iets vinden over andere die deze in een Polo 6C hebben geïnstalleerd. De reden hiervan is omdat iedereen deze in een Polo 6R installeert.

Ik heb wel het een ander gelezen dat dit wel mogelijk is in een 6C. Alleen heb ik wel iemand nodig op de forum die hier wat meer ervaring mee heeft en dit kan bevestigen. Qua informatie heb ik meegekregen dat de reden hiervan is omdat de 6C een MQB adapter gebruikt. De 6RD 035 187B radio heeft een PQ adapter. Mijn vraag is dus eigenlijk, kan ik met een PQ naar MQB adapter dit specifiek radio installeren in mijn 6C? Ik weet dat er een paar op de forum zijn die er veel verstand van hebben. Verder hoop ik dat er ook anderen zijn die hier wat ervaringen mee hebben, qua geluid, update mogelijkheden etc.!

Ik hoor het graag! Dankjewel.

PQ TO MQB.png
Heb je nog info nodig w.b. Een rcd voor je polo 6c. Ik heb afgelopen jaar een nieuw carplay toestel in mijn 6c geplaatst, je moet er rekening mee houden dat je ook de car instellingen moet kunnen bedienen, niet elke rdc kan dat.
 

Bijlagen

  • 5194F425-9BA4-45F3-AD13-7225EC55DFF2.jpeg
    5194F425-9BA4-45F3-AD13-7225EC55DFF2.jpeg
    439.9 KB · Weergaven: 30
  • 8542F07D-AD39-493A-AC61-8A37F5862489.jpeg
    8542F07D-AD39-493A-AC61-8A37F5862489.jpeg
    490.4 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!