Rcd 330 kabels

andy1995

Bekend lid
725
52
47
Goeiedag ik heb een rcd 330 en die had ik ook in mijn vorige 2009 polo, en die werkte prima dat was een enkele fakra kabel.
Nu heb ik een 2013 polo maar daar komen dubbele fakra uit. Is het dan een must om een dubele fakra antenne te kopen? Voor een goeie ontvangst of maak dat niet uit?

Daarnaast heb ik ook deze kabel aangesloten in mijn 2013 polo kijk foto, die is mij ooit geadviseerd om battery leak aan te gaan maar het is ook voor de stuurbediening.
Het probleem is dat als ik mijn trip knop gebruik aan de rechter kant van de stuur dan veranderd hij ook van zenders op mijn rcd, wat kan ik hier aan doen?
 

Bijlagen

  • 5AA8A855-6DEF-4839-A7FB-FC1ED430F914.jpeg
    5AA8A855-6DEF-4839-A7FB-FC1ED430F914.jpeg
    31.7 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
1 fakra is prima. die verloop stekker ken ik niet, volgens mij heb je die ook niet nodig met een extra kastje (?) er tussen
die heb ik afgekoppeld en toen deed hij het normaal, dat is voor de stuurbediening die ik niet heb. maar de radio verbinding is echt heel slecht ik krijg soms goed zender en dan gaat het weer weg. komt dit door de fakra weet jij dat?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!