Voorstellen Rayan1994 - Polo6C 1.4TDI BJ 2014 First edition

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Rayan, een 26jarige uit 's-Hertogenbosch. Ik ben hier al een tijdje op dit forum echter was dat meer meelezen dan reageren. Nu dacht ik laat ik eens even mezelf voorstellen zodat ik mijn vraag over de automatische verlichting ook even kwijt kan.

Ik heb mijn polo al een tijdje nu, gister was ik mezelf aan het inlezen op dit forum over de "coming home/leaving home" feature dat met een simpele ALI lichtschakelaar te regelen zou moeten zijn?

Mocht iemand hier meer informatie over hebben hoe dit te regelen valt op een 6C zou ik daar zeker oren naar hebben.

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Ik had hem gekocht met wat probleempjes met de brandstofpomp maar na het vervangen van die pomp rijdt die als een zonnetje:) en de jouwe?
Nietecht grote problemen. Een vervelende bonk tijdens het starten bij koude temperaturen, nog niet kunnen achterhalen wat dit is. En mijn auto regenereert de laatste tijd wat veel (om de 150km). Ik hoop uiteraard dat dit een sensor of iets is maar dit zou nog wel eens een grote kostenpost kunnen worden.... verder heel fijn betrouwbaar blokkie waar ik al 70.000km heerlijk in rijd!
 
Polo  6c  Verkocht 
Nietecht grote problemen. Een vervelende bonk tijdens het starten bij koude temperaturen, nog niet kunnen achterhalen wat dit is. En mijn auto regenereert de laatste tijd wat veel (om de 150km). Ik hoop uiteraard dat dit een sensor of iets is maar dit zou nog wel eens een grote kostenpost kunnen worden.... verder heel fijn betrouwbaar blokkie waar ik al 70.000km heerlijk in rijd!
ik zie dat die gechipt is heb je ook een 3cilinder?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
wat was je daarvoor kwijt? en heb je andere dingen gedaan om aan de 115pk te komen? 25pk erbij is wel een aangename extra namelijk haha
Nee alleen een stage 1+. Zou tussen de 115 en 120k uit moeten komen, hoger moet je ook niet willen joh. Stage 1+ is 619 euro bij vagtechniek maar dan gaat die ook echt op de bank en wordt die op maat afgesteld. Ook krijg je een vermogensuitdraai en foto's mee. Een stage 1 is alleen de software erop smijten en klaar. Dit zou rond de 110pk moeten opleveren en kost 300 euro bij VT.
 
Polo  6c  Verkocht 
Nee alleen een stage 1+. Zou tussen de 115 en 120k uit moeten komen, hoger moet je ook niet willen joh. Stage 1+ is 619 euro bij vagtechniek maar dan gaat die ook echt op de bank en wordt die op maat afgesteld. Ook krijg je een vermogensuitdraai en foto's mee. Een stage 1 is alleen de software erop smijten en klaar. Dit zou rond de 110pk moeten opleveren en kost 300 euro bij VT.
thanks! dit ga ik ff in mijn achterhoofd houden klinkt interessant.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!