Ramen open met sleutel

Wat je wel kunt laten coderen dat ze alle 4 of alleen bestuurder kant automatisch sluiten als je 1x op vergrendelen drukt op je afstandsbediening. Nu kan het ook zonder coderen maar moet je die knop lang indrukt houden. Met coderen dus 1x drukken en sluiten ze automatisch.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Wmike
Blijft jammer det er voor het schuifdak geen optie is om hem helemaal te openen met je afstandsbediening.
Kan je instellen met VCDS (in ieder geval bij de 6C). Bij mij stond hij op helemaal open, maar heb het nu toch op kantelen gezet omdat ik regelmatig 15 min voor ik weg ga m'n ramen open zet (zeker met dit weer) en dan niet wil dat m'n dak compleet open staat voor het geval er vogels over vliegen o_O
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Kan je instellen met VCDS (in ieder geval bij de 6C). Bij mij stond hij op helemaal open, maar heb het nu toch op kantelen gezet omdat ik regelmatig 15 min voor ik weg ga m'n ramen open zet (zeker met dit weer) en dan niet wil dat m'n dak compleet open staat voor het geval er vogels over vliegen o_O
Oh shit, goed punt. Ik heb dader van dit gebeuren nog niet te pakken namelijk: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/het-grote-gooi-het-eruit-topic.5034/post-274114

Dank voor jullie input @CrazyTurk @Cruz
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Red-Line en Cruz
Jemmers, ik kan wel open met de sleutel, maar zie in het menu niet de optie voor sluiten bij op slot.
Dat moet zeker via OBD of VCDS toegevoegd worden of zoiets?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Of laten coderen voor het sluiten van je ruiten tijdens het vergrendelen van de deuren. Hoef je maar 1x te drukken. Zoals hierboven in het filmpje benoemd dan heb je ook deze optie sluiten ruiten bij vergrendelen portieren staan in je menu.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!