Ramen open met afstandsbediening

LoneFalcon

Bekend lid
598
225
63
Leute,
Een bijzonder handige functie vind ik altijd het op afstand open kunnen doen van alle elektrische ruiten door het knopje "open" op de afstandsbediening ingedrukt te houden. Nou werkt dat sinds vandaag niet meer, evenals de comfort open/close door 't knopje helemaal omhoog of omlaag te duwen. Ik heb gister wel even de accu er af gehad om te klooien met bekabeling van de trekhaak, maar da's niet gelukt en alles weer op z'n eigen plekje teruggezet. Iemand suggesties hoe / wie / waar ik moet zoeken?

Thanks :)
 
Ik heb een polo 6r 1.2 TDI heb een gti stuur er in gezet en gti interieur heb de min van accu los gehad geen claxon meer raam gaat niet meer dicht met sleutel en strart en stop werkt niet meer?
Opnieuw in laten lezen??
 
Polo  6r  1.2 tdi 
Ik heb een polo 6r 1.2 TDI heb een gti stuur er in gezet en gti interieur heb de min van accu los gehad geen claxon meer raam gaat niet meer dicht met sleutel en strart en stop werkt niet meer?
Opnieuw in laten lezen??

Hm iets met altijd de plus eerst loshalen en dan de min. En eerst de min vast alvorens de plus aan te sluiten.

Zekeringenkastje even opentrekken en alles nalopen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Raar, de min kun je -bijna- overal tegen aandrukken zonder dat er iets gebeurt. De plus daarin tegen
Zeker waar, zit even te Googlen en lees 60% eerst plus en 40% eerst min. Uit eindelijk gaat het erom dat er geen stroom meer loopt door de auto als we knutselen zeggen we dan maar. Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!