RacingLine – Turbo Inlet Elbow

hallo iedereen,
heeft er iemand ervaring met de RacingLine – Turbo Inlet Elbow?
is er ook groot verschil in gas respons en zo?

 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
hallo iedereen,
heeft er iemand ervaring met de RacingLine – Turbo Inlet Elbow?
is er ook groot verschil in gas respons en zo?

Wat doet zoon ding dan
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Gebruik even de zoek functie gezien dit recent al diverse keren voorbij gekomen is.
Bij wie dan? :rolleyes:

@Marc Vuylsteke Ik heb hem circa twee weken geleden gemonteerd. In mijn topic (dus even zoeken) leggen @Robin en @Pigeon duidelijk uit welk verschil je zou moeten merken. Ik kan dat alleen maar bevestigen, auto reageert weer net iets lekkerder. Als je nog hulp nodig hebt bij installatie laat maar weten, met alle tips and tricks was het mij in 30 minuutjes gelukt.

Edit:
In je eigen topic van 2020 beschrijven ze dus welk verschil je zou moeten merken.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
wie van jullie heeft er allemaal een Racingline Turbo Inlet zitten op zen Polo? :cool:
en wat in jullie ervaring?
ik ben er alvast tevreden over.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!