Raar tikkend geluid bij gasgeven

Beste forumleden,

Sinds vorige week merkte ik een raar geluid op, voornamelijk bij het gas geven. Ik dacht dat dit aan de motor lag, maar zojuist heb ik de motorkap geopend en toen kwam ik erachter dat het van het volgende onderdeel afkwam. Ik heb een foto als bijlage toegevoegd en een filmpje gepupload.


Heeft iemand hier ervaring mee? De auto rijdt verder gewoon prima en onlangs nog 500 KM mee gereden.

Alvast bedankt! :)
 

Bijlagen

  • IMG_7239.JPG
    IMG_7239.JPG
    40.4 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
Hhm een raar geluid.
Het lijkt mij gewoon een stekker te zijn van de kabelboom.
Mischien zit die niet goed in de klem dat daardoor gaat trillen ofzo? Ik doe maar een gokje.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Het zit hem inderdaad in de N75 klep. Als ik deze even loskoppel dan hoor ik het geluid niet meer. Ik heb het onderdeel opgezocht en deze is los te bestellen. Ik ga even checken bij de garage wat zij zeggen en dan wordt hij mogelijk vervangen. :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!