Raar geluid boven 2000 toeren.

Hallo, sinds gisteren maakt mijn auto raar geluid bij het optrekken bij 2000 toeren, het geluid zou je kunnen omschrijven als dat je de verwarming voluit aanzet, en bij gas los is het geluid weg...ik wil er wel bij vermelden dat mijn vermogen nog wel hetzelfde is.

Iemand tips ????

Thanks Carl.
Polo 1.2 tdi bluemotion
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Bedankt voor het meedenken jongens... het is een scheurtje in de slang geweest, heb hem voor de zekerheid maar naar de garage gebracht... ben blij dat mijn turbo heel is anders was het een duur grapje geweest.

Gr Carl
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Het was de dikke turboslang met een scheurtje van 2cm.
Prijs was wel te doen.

Nu moet ik alleen nog mijn rechter schokdemper vervangen ....dat is 450,- vertelde hij mij....dat vind ik aan de prijzige kant.
Ik ga eerst het forum even doorspitten of mogelijk is dit zelf te doen.
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!