Beste Volkswagen vrienden,

Ik zit met het volgende probleem.

Mijn 2 voorramen zijn elektrisch te bedienen, naar beneden en naar boven kan allebei automatisch, zowel bij de bestuurder al bij de bijrijder.

Sinds kort gaat mijn bijrijders raam niet meer automatisch helemaal open als ik het knopje (1x diep drukken) bij de bestuurderskant helemaal indruk(hij gaat wel helemaal open als ik hem vast houd) , hij gaat nog wel helemaal open als ik het via het knopje ( 1x diep drukken) bij de bijrijderskant doet.
Omhoog gaat wel automatisch ( 1x helemaal omhoog trekken) zowel via de bestuurderskant als via de bijrijderskant.

Ik neem aan dat het motortje dus gewoon goed is, aangezien hij het bij de bijrijders kant wel gewoon doet.


Waar zou het aan kunnen liggen?
En hoe kan ik dat het beste oplossen?


Alvast bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
Even het raam kalibreren!

Heel simpel het raam, met de knop ingedrukt, helemaal naar beneden doen. De knop tegelijk nog ongeveer 10 seconden ingedrukt houden op de 'automatische'-stand. Daarna het raam omhoog en de knop ook maximaal vasthouden voor 10 seconden.

Dit zou het moeten doen.
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Even het raam kalibreren!

Heel simpel het raam, met de knop ingedrukt, helemaal naar beneden doen. De knop tegelijk nog ongeveer 10 seconden ingedrukt houden op de 'automatische'-stand. Daarna het raam omhoog en de knop ook maximaal vasthouden voor 10 seconden.

Dit zou het moeten doen.
Bedankt voor je reactie!!
Helaas is dit niet de oplossing.

Het raam doet wel alles wat hij moet doen, als ik het via de bijrijders kant doe.
Alleen gaat hij niet automatisch naar beneden als ik het via de bestuurders kant doe. Omhoog doet hij wel automatisch en dan stopt hij ook gewoon netjes
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!