R-line achterbumper zwart (LC9X)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max1996

Bekend lid
580
399
112
Hierbij bied ik mijn R-line achterbumper voor een Volkswagen polo 6R te koop aan door het aanschaffen van een GTI achterbumper. De achterbumper past ook op een 6C, heeft wel wat aanpassingen nodig heb ik mij laten vertellen. De bumper heeft 4 parkeersensoren. De kleurcode van de lak is LC9X, zwart. Kenteken verlichting inbegrepen. Links op de hoek zit een kleine lichte beschadiging. Ik heb een filmpje van de bumper, echter krijg ik deze niet geplaatst bij de advertentie. Voel je vrij mij een bericht te sturen voor het filmpje.

Prijs €250

Edit: Kan de topic naar exterieur verplaatst worden? Excuses voor het verkeerd plaatsen.
 

Bijlagen

  • Bumper3.jpg
    Bumper3.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 46
  • Bumper4.jpg
    Bumper4.jpg
    2 MB · Weergaven: 42
  • Bumper5.jpg
    Bumper5.jpg
    2 MB · Weergaven: 45
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!