Problemen met sluiten/openen ramen en pano via sleutel

HoMi

Premium lid
3,408
1,831
213
Na het vervangen van de accu kan ik niet meer de ramen en pano openen en sluiten via
de sleutel. Als ik ongeveer 5 seconden de knop voor openen indruk dan ging alles automatisch
open. Dus ramen en pano. Druk ik 5 seconden op sluiten dan gaan alle ramen en pano
dicht. Alle vcds mods blijven wel hun werk doen (ch/lh, 5 x knipperlicht enz.). Met de reserve
sleutel werkt het ook niet.

Hoe regel ik het dat alles weer via de cv open en dicht kan ?
 
Laatst bewerkt:
Je moet even het 0 punt van de elektrische ramen inleren.

1)Auto op contact zetten. Eerst je raam helemaal naar beneden en dan naar boven. “Alle ramen”

2)Daarna je raam schakelaar stuk voor stuk vasthouden naar boven toe. Totdat je een klik geluid hoort van de raam motoren

3) het zelfde met je pano dak doen, dit weet ik niet 100% zeker.

4) als het goed is werkt het dan.

*zie de foto als voorbeeld
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 32
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Je moet even het 0 punt van de elektrische ramen inleren.

1)Auto op contact zetten. Eerst je raam helemaal naar beneden en dan naar boven. “Alle ramen”

2)Daarna je raam schakelaar stuk voor stuk vasthouden naar boven toe. Totdat je een klik geluid hoort van de raam motoren

3) het zelfde met je pano dak doen, dit weet ik niet 100% zeker.

4) als het goed is werkt het dan.

*zie de foto als voorbeeld



H E L D ! ! !

Ik hoef alleen alle ramen in te leren en dan
gaat de pano ook automatisch open of dicht
met de sleutel.

Super bedankt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!