problemen met schroefset

V W

Nieuw lid
11
0
1
ik probeer een schroefset van eibach pro street s te monteeren aan de voorkant maar hij steekt aan de bovenkant bij de motorkap uit zo erg dat de motorkap niet dicht gaat wat doe ik verkeerd ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
auto opgekrikt,wiel er af, oude vering eruit nieuwe schroefset geplaatst met bovenop de rubber van de oude vering en alles terug geplaats maar toen stak hij aan de bovenkant bij de motorkap er uit
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Veerpootlagers zijn die rubberen schijven die bovenop je oude vering zit. Hierdoor kan je sturen. Maar als je niet zeker bent met monteren, begin er dan niet aan. Klinkt hard, maar als jij wat fout doet waardoor jou auto onveilig wordt en daardoor een ongeluk krijgt en bijvoorbeeld 1 van mijn kinderen aanrijdt, moet ik doorgaan?

Maar laten we het aardig houden. Maak een foto hoe het gemonteerd eruit ziet. We helpen graag en willen het wel veilig houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Maik
ik kan pas morgen foto's maken omdat ik morgen weer verder ga sleutelen met de auto
ik was vandaag met de rechter voorkant bezig
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!