Problemen met forum?

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,384
1,067
213
Denk dat veel leden benieuwd zijn naar wat er aan de hand is met het forum.

- Info onder avatar is weg.
- Sommige afbeeldingen zijn niet te zien.
- "vind ik leuk" linkjes zijn weg.
- Lijstje met 'laatste reacties' is nog maar max. 30 reacties lang. (was 50 wat ik veel fijner vond)

En dat is wat ik zo even snel zie.
Geen kritiek naar het beheer toe maar een beetje uitleg is wel fijn. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Het klopt dat er het een en ander aan de hand is met het forum. Na een weekend en avonduren aan zoekwerk naar fouten zijn we er eindelijk achter wat er aan de hand is. Helaas betekent dit wel dat bepaalde zaken nog niet werken, van sommige zijn we op de hoogte en van sommige wordt pas in een later stadium door jullie gemeld. Ik meen dat Johan de info onder de avatar weer heeft gefixt, anders komt dit want de nieuwste versie van de plugin is binnen. De vind ik leuk knop is verdwenen, hier komt van het weekend hopelijk een alternatief voor (plugin was verouderd) Afbeeldingen wordt naar gekeken, mogelijk heeft dit te maken met de shortcodes. Lijst met laatste reacties is ook voorzien van d nieuwste versie (plugin) dus dat moet een kwestie zijn van de getallen aanpassen.

Mochten jullie tegen meer aanlopen dan horen we het graag. Helaas zien wij ook niet alles direct en zijn wij ook afhankelijk van vrij beschikbare uren. Thanks voor de heads up
 
Dank voor de terugkoppeling en het vele werk. (ik weet er alles van. :) )

- Lijstje met 'laatste reacties' is nog maar max. 30 reacties lang. (was 50 wat ik veel fijner vond)
Deze doet het ook weer waarvoor mijn hartelijke dank. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik weet niet hoeverre jullie dit in het CMS systeem kunnen aanpassen, maar;

- als je via tapatalk een afbeelding wil uploaden kan dit niet (geen rechten want die geen de moderator niet).
- via tapatalk is er nu helemaal geen afbeelding meer te zien. Eerst kon je enkel de extern ingeladen afbeeldingen niet zien.

Gezien ik het forum vooral via Tapatalk bekijk en volgens mij ook een aantal andere leden zal het fijn zijn als t bovenstaande zal werken :)!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik weet niet hoeverre jullie dit in het CMS systeem kunnen aanpassen, maar;

- als je via tapatalk een afbeelding wil uploaden kan dit niet (geen rechten want die geen de moderator niet).
- via tapatalk is er nu helemaal geen afbeelding meer te zien. Eerst kon je enkel de extern ingeladen afbeeldingen niet zien.

Gezien ik het forum vooral via Tapatalk bekijk en volgens mij ook een aantal andere leden zal het fijn zijn als t bovenstaande zal werken :)!

We zouden graag meer aan tapatalk veranderen ;) zo vind ik het ook jammer dat je de garage's verder niet kan inzien. Helaas gebruiken wij de standaard app en kunnen wij niets wijzigen.
 
Goed bezig weer, mannen! Zo zie je maar weer dat je blijft altijd werk houden met 'n forum, ook als alles ingericht en 'up and running' is. Succes met de laatste bugs plat te slaan Big Grin

bugfixing-zaw2.png
 

Bijlagen

  • bugfixing-zaw2.png
    bugfixing-zaw2.png
    37.3 KB · Weergaven: 24
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Inderdaad! De bovenstaande afbeelding kan ik zien.

Als het goed is kan ik nu ook een screenshot plaatsen :)

Goed bezig!

ImageUploadedByTapatalk1395430312.249763.jpg

Edit; fotos als bijlagen? Kan ik nog niet zien. Weet niet hoe ze ingeladen worden, ook me eigen foto die ik via Tapatalk heb geupload kan ik niet zien. Wellicht zijn hier nog opties aan te passen?
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Inderdaad! De bovenstaande afbeelding kan ik zien.

Als het goed is kan ik nu ook een screenshot plaatsen :)

Goed bezig!

01.png

Edit; fotos als bijlagen? Kan ik nog niet zien. Weet niet hoe ze ingeladen worden, ook me eigen foto die ik via Tapatalk heb geupload kan ik niet zien. Wellicht zijn hier nog opties aan te passen?

Het heeft te maken met de bbcode's denk ik. Ik zal er komende dagen even naar kijken!
 
Ik bekijk het forum gewoon ouderwets via de PC maar ik kan van de laatste 2 berichten geen bijlages zien. (ook in een ander topic kon ik de bijlage niet zien)
Alleen een gebroken blaadje als afbeelding.

Merk wel dat het forum vanavond traag is.
B.v. als je een reactie wil plaatsen.
Maar dat zal komen omdat men druk bezig is achter de schermen vermoed ik.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb het ook maar als ik er op klik dan gebeurt er niets.
Bij jou klikte ik op de onderste en de - veranderde in een +.
Bij mij deed ik het bij de bovenste met hetzelfde resultaat.
Vermoed dat het nog "werk in uitvoering" is. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Inderdaad! De bovenstaande afbeelding kan ik zien.

Dat plaatje is een niet lokaal gekopieerde externe afbeelding (middels URL). Dat was voor mij op dat moment de enige manier om het plaatje zelf zichtbaar te krijgen. Het lijkt erop dat dat momenteel ook de enige manier is om een plaatje te zien.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!