Hallo,
Ik heb een maand of wat geleden mijn polo 1.2 tsi dsg 2010 laten chippen bij de beste vw chipper van NL. Rijdt nu zeker niet bij elke rit op vol vermogen.
Sindsdien heb ik 2 nogal grote problemen gehad, ik vroeg me af of het gerelateerd zou kunnen zijn met elkaar. De problemen waren deze:
eerst sta ik in duitsland met een kapotte pakking van de brandstof pomp, waardoor na tanken er benzine lekt.
tweede heeft de bougiekabel van de 1e cilinder het begeven, waardoor de auto weer langs de kant van de weg stond.
vernam wel van de anwb dat het laatste wel vaker gebeurt.
iemand dergelijke problemen al eens meegemaakt?
Mvg,
kevin
Ik heb een maand of wat geleden mijn polo 1.2 tsi dsg 2010 laten chippen bij de beste vw chipper van NL. Rijdt nu zeker niet bij elke rit op vol vermogen.
Sindsdien heb ik 2 nogal grote problemen gehad, ik vroeg me af of het gerelateerd zou kunnen zijn met elkaar. De problemen waren deze:
eerst sta ik in duitsland met een kapotte pakking van de brandstof pomp, waardoor na tanken er benzine lekt.
tweede heeft de bougiekabel van de 1e cilinder het begeven, waardoor de auto weer langs de kant van de weg stond.
vernam wel van de anwb dat het laatste wel vaker gebeurt.
iemand dergelijke problemen al eens meegemaakt?
Mvg,
kevin